Nodejas Babes och Bambinos
Carro - jag förstår ju att du(ni) inte har något val, men jag fattar verkligen inte hur ni fixar det där med alla sjukdomar heeeela tidenJag o Emsan fick en ganska trevlig kväll trots allt vilket känns skönt. Läggningen gick på 5minuter; ännu skönare
Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp "chocoffee" (kaffe m oboy) o njuta av ensamheten. Börjar med McLeods o byter sedan till Betty...Ska kanske ta mig några chips oxå. Eller popcorn eftersom det inte bidde några igår..
Efter en hel jäkla massa övertalning gick hon med på att ta flaskan o ligga i våran säng. Hon somnade först klockan 23.47!!! Sen har hon legat PÅ mig o sparkats i rygg o mage,dragigts i håret o slagit mig på kinden heeeeela natten. När jag gick upp för att kissa vaknade hon o skrek, så jag har legat o varit pissnödig sen 3för jag vågade inte gå upp mer då...Sen skulle hon så klart gå upp 5.45 pigg som en mört o blev förbannad för att Tv:n inte hade börjat visa barnprogram ännu!!
Kanske är bäst att hålla truten o käka i smyg??
Och ja, hon blir nog mer o mer lik mig nu faktiskt..Förut var det inga som helst tvivel om vem som var hennes pappa - hon var superlik honom! Men som sagt, hans "pojk-drag" börjar gå över i mina mer flickiga tror jag..