Nodejas Babes och Bambinos
Hej hej!
ikväll har jag vart på föräldramöte. Det var...tråkigt
Sen fick vi veta att det är slut med fotografering, så jag är SÅ lycklig över att Emsans bilder blev så bra o att jag köpte alla
Luciafirande blir den 12e. Klockan 07.00. Helt jävla crazy, men vet inte om jag vill att Emmis ska missa det ändå, hon tycker nog det är skoj att se de stora barnen sjunga...Blir till att prata med Micke om hans åsikter om detta...
Imorgon ska jag träffa min kompis o hennes nya lilla plutta Agnes som är född 3/10. Underbart!!Ska ta mig en kopp te nu tror jag.
Förresten Winner - japp, hon är ganska rolig våran Emma
Det allra senaste är att jag satte henne ovanpå min mage när jag bar upp henne för trappen i måndags, o så sa jag att "du måste hålla i dig hårt runt mammas hals som en riktig liten apunge, annars tappar jag dig". Igår hörde jag henne sitta i sitt rum o leka o hon sa nåt med unge hela tiden, men jag tänkte inte så mycket på det eftersom vi säger typ skitunge, älsklingsunge osv ofta.
Imorse kom hon i våran säng med sin goseapa som hon bäddade ner bredvid mig. Sen sa hon "sov gott lilla apaunge, håll mamma hårt. Emma kommer stund, hämta tigern o boken. Älsklings apaunge stanna här"

*suck*