Nodejas Babes och Bambinos
Fina fina Sam såg ut att ha haft en rolig dag
Är det imorgon det är OP?
Emma är hemma idag för hon snorade o rosslade imorse. Nu är det i princip helt borta
*haha* Jaja, vi sticker på utflykt efter lunch så vi inte får krupp här hemma efter att ha suttit inomhus heeeela helgen...Alla har varit lite sänkta av olika anledningar, så vi har inte gjort ett skit!
Har alldeles nyssens bestämt mig för att jag SKA handla glitter o sånt så vi kan pyssla ihop julkort tillsammans, jag o o Emsan. Bara barnbidraget behagar komma så löser det sig nog
Är övertygad om att hon kommer bli helt salig över att få hålla på med glitter o stjärnor o grejjer, så det får lov att vara värt städandet o eventuella sammandragningar
Såna flörtkule-tomtar osv får dock vänta tills nästa år!!
Hoppsan, vad klockan var mycket! Dags att styra upp lite lunchmat...
Hon la rumpan mot min rygg, så fötterna hamnade på min mage (jag låg på sidan) o sen har hon legat o viskat "stamp stamp stamp" o sparkats...Inte blir det bättre av att så fort jag flyttade henne o sa till att det gör ont började hon gråta o fick utbrott, för att detta sedan skulle spädas på av - när jag 4.30 fick nog o röt till ordentligt - att Micke lägger sig i o hojtar "va fan väntar du dig när du släpar in ett sjukt barn i sängen?? Att hon ska ligga still??" Eeeehhh, ja? 

Så fantastiskt! Blir lite stressigt att komma iväg till dagis, men nu när hon är hemma är det asskönt..Däremot är hon vääääldigt svårsövd på kvällen just nu, igår höll micke på i över en timma! Hon säger att hon är trött o vill sova, men sen har hon så mycket att berätta o pyssla med i sängen så hon kommer inte till ro...När hon väl gör det sover hon på 5minuter dock..Skumbo!
Men jag försöker få till ett foto på hur det ser ut nu o sen hur det blir sen. Om ni vill se?