Nodejas Babes och Bambinos
Ikväll ska vi leta julgardiner hemma. Är ju adventshelg nu
Nån frågade om Lokes koppor, de har börjat torka nu litegrann så förhoppningsvis är det inte allt för många dagar kvar för honom. Han ser hemsk ut stackaren, men verkar inte må lika dåligt över dem som oss
Nätterna är tunga för han vaknar ofta, det kliar och han har feber.
Jesster: men åh så fina kort! Avis när man är så duktig på att fotografera att man inte behöver knåpa ihop kort i PS istället
Stackars Elliot att vara sjuk
När Loke var magsjuk spydde han enbart på kvällar och nätter, höll i sig i 3 dar, gick några dagar sen blev han sjuk igen. 3 ggr tror jag han hann med innan det tog slut. Han levde på blåbärssoppa i nappflaskan ett par dagar. Lugnade magen och han fick behålla en del under dagen iaf. Hoppas han kryar på sig!
svag: skönt med topplånet! Vi var ju till banken förra veckan och orkade lägga om lite krediter så vi sparade 1300/mån på det. Jätteskönt! Men den här månaden är tuff, för jag fick återbetalning på 4600 till CSN och bensinkortet var på 5500 istället för 3500 eftersom även förra månaden var tuff. Fick handla mat på krediten. Vi fick pengar av mamma som räddade oss i slutet iaf, nu hoppas vi vara ikapp lite. Synd på skorna för jag har 41, men min syster har den storleken
Vad är det för dojor?
Karl och William! 
Blidde ingen skyltsöndag för oss, för långt in till stan och man vill inte gärna dra ut Loke när man inte är helt 100 på om han smittar fortfarande eller inte. Kanske inte den bästa julklappen att ge folk 
Skönt att det bara blev lite bucklor av det hela. Men varför skulle du göra det med flit?