• Meria

Nodejas Babes och Bambinos

mini: woho, action. Ut med kaffekoppen och parkera dig på trappen. Inte varje dag nåt spännande händer liksom
    ♥ Loke -06 & Lillebror v.33 ♥
  • Meria
    mini: nej, det är ju klart att det inte är den bästa av grannar om han rör sig med en massa knarkare. SKönt att razzian blir gjord och att de hittar nåt som avslutar det hela. I sånt fall får vi hoppas ni får en bra granne nästa gång
  • Meria

Min kväll i bilder:

081021 002.jpg081021 010.jpg
    Bakat bröd.                         Och muffins (ert fel, totalt med allt receptprat)

081021 012.jpg081021 004.jpg
    Fick blomma av Jimmie :-O   ...och Loke har varit på toppenhumör.

Bra kväll, tacksamt. Men nu har jag ont som fasen i hela höften och ska försöka ge lite kärlek till Jimmie när han var så go. Ja, jag tänkte alltså försöka vara social. Trevlig kväll på er

• Meria

hahaha, jo men ni vet. Ibland får man ryck Det och jag var så otroligt trött på köpbröd. Går åt smörgåsar här hemma med en karl som äter för en hel familj. Muffins blev det mest för att jag var sugen på choklad som vanligt, men för snål för att köpa

Jag glömde bilderna på tvätten, hann med en sån också

Iom att jag sitter där jag sitter 75% av tiden så är det inte vidare värst ambitiöst att få tummen ur en kväll, men tack för att ni ser mig som pretto Kyss

Var på utvecklingssamtal idag också för Loke. Det lät som det låter vid varje hämtning "han är såå snäääll, tycker om sina bilar, kikar in de andra barnen" osv osv. Inga större nyheter utöver att han börjat ta för sig mer nu, säger ifrån när han känner sig trängd av de andra barnen. De har fått göra så att han få stå lite vid sidan om när de tar på sig kläder för att gå ut. Han blir lätt nervös om det är för mycket stoj kring honom. Mammas lilla älskling

pela: Loke kommer få en bobbycar+släp i julklapp och present. Kanske lite duplo också, men de skulle ha 579:- på toys r us för en låda sånt och AJ vad det gjorde ont av att bara se prislappen... Han får nog önska sig sånt. Bilar och duplo är det enda han leker med numer.

Carro: jo det är klart det blir knivigare när det ska vara mjölkfritt. Det var grädde i muffinsen, aldrig sett men var tvungen att testa. Men om man tar brödet så var det inte mjölk i receptet, jag tog vatten istället: fonster.blogspot.com/2006/08/grova-tekakor.html Smör visserligen, men ja...

JoKo: Jag knarkar kort tänker att har man en kamera för 4000:- ska man väl ta kort med den också Så den är framme jämt, försöker komma ihåg att ta några bilder i veckan iaf Nu ville jag bara skryta

• Meria
    Carro: Det är ju helt hopplöst att ta urinprov på dem. När vi satt inne på akuten sist höll vi oss på rummet där med en mugg redo. Hinkade i Loke festis och han stod och lekte med vatten vid kranen. Provet fick jag efter 2 timmar när han satt och gosade i famnen och jag höll muggen för snoppen. Ren tur alltså, men man tycker det borde finnas blöjor för det hela istället... Sånna de kan ta prover ur, fanns förr tydligen men de slutade av nån anledning...
    Men duktiga Sam som bajade på pottan istället
  • Meria

Nya fl-sidan är apful, håller med...

Jesster
    : haha, nästan så man kan tro det. Men inte idag när jag sitter i soffan och bötar för varje minut jag höll på igår tur att man kan trösta sig med muffins

• Meria

I Karlstad slutade de nyligen med sånna, nåt om att resultatet kunde lätt visa fel. Men tyckte iaf det lät lättare än att jaga ungen med en mugg...

Krodan skrev 2008-10-22 11:12:52 följande:
    Finns det inte kisspåsar, eller funkar det inte för killar För sån körde de på angelina när de testar henne föör uvi när hon var liten.
  • Meria

Morrn... Tanken var att jag skulle få sovmorgon idag, Jimmies dag att skjutsa Loke. Istället har Loke sovit kasst och vaknade 5:30 med 39 i feber weho, hemmadag idag. Tur att han klarade sig igår iaf när fotograferingen var.

Sen är det vattnet som krånglar igen Missfärgat numer, så jag måste köpa bordsvatten tills vi fått tag på dunk tills vattenprovet blir klart. Dret också... Inte min dag.

♥ Loke -06 & Lillebror v.34 ♥
  • Meria

Jag har en alvedonknarkare här hemma Loke älskar sin alvedon, han kom med den förrut tillsammans med måttskeden och sa "tacktack" Det hade gått 5 timmar sen sist och han var febrig igen, så han fick lite. Sen skulle han ha en sked till, men jag kände att det räckte där Nu ligger han och sover så jag passar på att känna mig som människa. Lite svårt när han är sjuk nu och extra klängig, vilket innebär att han ska sitta i knät, vilket i sig innebär att jag får ännu svårare att andas iom att lillbrorsan placerat sig högt idag...

Emeliee
    : sist jag var på fest var jag också nervös iom att man totalt tappat allt vad festande heter efter man blev gravid. Det hela löste sig självt dock för man blev full på ett halvt glas vin Kul hade jag likatusan

Nina: Inga bra tips heller, men om du klipper kanske du inte behöver ta så mycket? Bara så det blir kortare och han inte får tag i hår lika lätt?

Susannee
    : *vinkar hej* Mysigt med bröllop utomlands! Vi planerar vi också, men det går nog inte av stapeln förrns augusti nästa år och vi stannar i Sverige

Jesster: men lilla sötnöta! Det vore väl skojs om hon blir rakettidig med allt alá Emma här inne För att ta igen alla goa månader när inte Elliot var så rörlig  

• Meria
    Emeliee: tänkte tillägga "efter man blivit gravid med Loke", läste om det hela och det såg ut som att jag festar med lillbrorsan i magen Sist jag var på fest var nog ett år sen nu...
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos