Nodejas Babes och Bambinos

Denna bilden är det: Tack sötnosar för komplimanger
LillaMy: haha, förstår det
Jodå, jag kan göra julkort till dig
...kan göra kort till dig också pela
maria-eriksson@hotmail.com om ni vill maila bilderna o få lite bättre kvalite på korten sen. Vill ni ha nåt speciellt får ni skriva med det ![]()
*tycker fortfarande synd om sig själv mitt i snoret, men har snickerskakor att trösta sig med nu*
Carro: vad mer kan man säga än att ni om några är så enormt värda att få lite lugn och ro kring er! Skönt att ni har en superb doktor mitt i allt! Jag håller tummar och tår för en frisk Sam snart!
...den där människan är inte ens värd att kommentera. Snacka om att skriva sig blondare än man redan verkar vara...
Och tack
mini: kalas med en ny jacka! hade jag 2000:- skulle jag också satsa på en rejäl en när man ändå är igång. Min favvo är inne på sitt 6-7:e år nu, så det är ju en investering det också ![]()
Sovit som en gudinna inatt
Jimmie hämtade en säng som svärmor hade i förrådet hos sig. Det är en underdel till en våningssäng (vi ska få överdelen snart, bröderna hans har den fortfarande bara
). Iaf, vi har den sängen till Loke för att se om han är redo att sova i egen säng, vi har inte riktigt pengar till en racerbilsäng (som jag ville ha ju
) utan tar allt gratis vi kan få. Vi ställde sängen bredvid vår i sovrummet och han sov verkligen hela natten
Såå sköönt, jag slapp få 50 käftsmällar/sparkar i dubbelsängen för det är för trångt. Sängen är väldigt låg så det är ingen bit att trilla i golvet på heller... Så den behåller vi. Troligtvis kommer vi sova (romantiskt nog) i två rum när bebisen kommer. Jag och lillebror i sovrummet och Jimmie och Loke i Lokes rum. Jag tror inte han är redo att sova själv, för när vi lägger honom i sängen och går ur rummet knallar han helt sonika efter. Sen vaknar han oftast på nätterna och vill ha några klappar på ryggen eller hitta nappen och jag orkar inte springa upp flera gånger per natt... Jaja
Ringde vårdcentralen för att höra om mina labbsvar på leverfläcken kommit. Det hade dem, men först hann de skrämma skiten ur mig. Jag frågade och de sa att det var en hudförändring på höger bröstkörtel... va...? Ja, svenska översättningen var att de sa så istället för leverfläck. Fick fråga 3 ggr, de rabblade upp en massa medicinska termer och tillslut frågade jag bara "men är det farligt?!". "Nej då" sa de och tillade att allt var borttaget och inget mer behövdes göras. *suck* Ett vanligt "det var inget farligt med leverfläcken" går tydligen inte att säga bara sådär till en vanlig människa utan medicinsk utbildning.
Carro: det ska vara då fan... Kör på minis teori, det kan ju bli värre... men fy...
mini: skönt med sånna kurser att varva med, för den ni hade nyss var rätt hård va? Tentastress kring jul är ju lagomt skoj som det är, om kurserna känns hanterbara är det bara att tacka och te emot.