• Meria

Nodejas Babes och Bambinos

Inte bara min skit som tycker om alvedon då med andra ord?

blä, på tal om tjuriga karlar Skrikandes sa till gubben nyss att det vore trevligt om han iaf låtsades bry sig om det jag oroar mig för inför förlossningen. Iaf lät mig prata om det. Pratade igår en snabb sväng, men allt jag fick var "det ordnar sig" och att han inte såg fram emot förlossningen. Nej men heja, INTE JAG HELLER *suck*. Ja... Var bara tvungen, han tog den mogna vägen och gick och la sig. Så jag sitter här och surar.

Har bm-tid imorrn men Loke är sjuk och Jimmie kuuunde bara inte vara ledig. Så vet inte om jag släpar med mig Loke eller bokar om tiden. Weho. Nej om man inte ska ta och duscha och sova och sura av sig irritationen

♥ Loke -06 & Lillebror v.34 ♥
  • Meria

Vår pizza är på väg nu *härmas*

Loke har åkt på skumsjukan. Vet inte vad det är, men igår morse hade han hög feber på 39 grader, sen sjönk den och inget resten av dagen. Hela dagen idag gick fint fram till 15 då han hade hög feber igen Fundersam Jag mår också dåligt, då det är väl nåt härligt som går...

Nu kom maten, får kommentera sen. Pussig fredag på er!

• Meria

duuh, vad tror du jag F5:at i 40 min nu? Inget nytt än

JoKo skrev 2008-10-24 18:40:27 följande:
    Kolla GENAST in på hemliga stället!!!!
  • Meria

Loke är också mammig just nu och jag hoppas det går över till pappighet närmare december. När Jimmie försöker gosa låter det "NEJ! MAAAMMAAA!!" och så ska han upp i famnen. Bara det att det inte finns så mycket plats för en gosig pojke i knät längre, man får försöka lägga honom vid sidan av sådär. Helst vill han luta huvudet mot magen, kan kännas panikerat när luft är en lyxvara redan som det är...

Han är iofs pappig ibland, mest när han är på bushumör, för han har förstått att jag inte kan busa just nu. Min mage är grymt intressant också, han drar upp sin tröja och jämför magen/naveln/brösten och allt han kommer på att han "har". Bröstvårtor iaf

Bara jag som kom på först nyss att man ska ställa tillbaka klockan inatt? Go mee...

LillaMy: Vi har sagt det vi också. Man är ju trött av andra anledningar också, men vädret och mörkret gör det verkligen inte bättre heller...

Jesster: Jag har gett en hel åt gången...
    När jag vill ha en lång varm dusch sätter jag Loke i baljan Leker jag duktig mamma samtidigt som jag kan duscha "i fred" Nog för att badrummet ser ut som ett inferno efteråt, men ändå Det jag saknar här är möjligheten att duscha när jag vill och hur mycket jag vill utan att oroa mig för om vi har varmvatten eller inte. Så när jag hälsar på mamma duschar jag alltid en längre stund, det fina med kommunalt vatten

• Meria

oops, han hade fixat caps åt mig också

• Meria

Jag vill ha sånna här: www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Varmfodrat De ser så kärleksfulla ut, som en stor, varm kram till foten

Nejdå, jag har inte det tråkigaste lördagen alls...

Jesster: ja veet, mamma som såg den och tyckte Loke skulle ha den. Jag håller med. Så jag vill ha den
    Har inte gett iprensupp så mycket, mest gett alvedon och nu är det ju flytande som gäller. Men de gånger vi gett ipren har det varit en hel, likaså med alvedonen.
    haha, hoppas du har en go EGEN kväll nu då

• Meria

Om nån har lite tid (en timme eller två ) över och inte har nåt att läsa, får ni gärna läsa mitt (enormt långa) svammel på andra sidan.

• Meria

tsss... bild bild bild bild bild bild bild bild bild bild bild bild bild...

Myran Frisk skrev 2008-10-25 22:56:02 följande:
    Åh jag glömde ju att informera alla som är olidligt nyfikna på mig; att jag klippte mig igår (7cm åkte av) o när jag kom hem tonade jag håret lite mörkare, så nu är jag så j-la snygg
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos