Nodejas Babes och Bambinos

Det är nu det är ok att bli blödig och tycka att tiden går såå fort va?
Vi försöker förvarna folk om vad som kommer gälla på julafton, men det är ju inte det lättaste. Vi sa att vi kommer vara hemma, har inte bestämt oss än för hur vi kommer göra i framtiden med Lokes födelsedag osv. Iår blir vi hemma, det känns bäst och säkrast iom att jag kommer vara livsfarlig om jag fortfarande är gravid då
Carro: Vi funderar också på att ta bort dagvilan för Loke, för just nu somnar han inte förrns 21-22 nångång. Han kommer visserligen upp rätt sen, men för att justera det hela tror jag det kommer behövas.
Fick göra mos av potatis och steka falukorv istället... Smakade inte alls som fisk i ugn. Dumma fisk.
Vi har ju delade sovrum nu, Jimmie och Loke ligger i det nya och jag ligger kvar i dubbelsängen i det gamla för det är närmast toan. 01:30 inatt vaknar jag och är kissnödig, sitter där med öppen dörr när jag hör ett prassel och ser en mus springa över golvet. När jag tittar mig omkring i sovrummet ser jag att fanskapet varit i fönstret precis ovanför sängen och jag hade vaknat av nåt men vet inte vad. Huuäää... Jag gick direkt in till Jimmie, la mig bredvid honom i 120-sängen och vägrade röra mig ur fläcken. 10 min senare hör jag hur musen hittat till oss för det prasslar vid dörren. Jimmie flyger upp, musen springer ut och sen pågår ett försäkrande om att rummet var musfritt. Vi stänger igen allt och försöker sova. Det tog 2 timmar. Jag av äckel och det kröp överallt, Jimmie av att ligga och planera morgondagens mord på den lilla jäveln...