Nodejas Babes och Bambinos
Loke leker då inga låtsaslekar än. När han leker är det koncentrationslekar som gäller. Dvs, han ligger på bilmattan och kör sina bilar. Parkerar dem varsamt bredvid varandra, noga som attan att de inte står snett. Ibland varierar han sig med att banga på slåbrädan (den där man slår ner pinnar på), pussla, få ner bitar i rätt hål i olika kuber osv. Han tycker om att sitta och plocka med något pusselaktigt som kräver att rätt sak ska i rätt hål osv. Jag får passa på att njuta medan hans lekar är rätt stillsamma
Glömde favoriten, bygga bilbana (alltså säga åt mig att sätta ihop den) och se bilarna åka runt runt
winner: många tycker vi är för hårda mot Loke. Det vi gör är att säga nej först, sen nej igen och "sluta annars får du gå ner" (t.ex. om han sitter med oss vid bordet och börjar slå med något). Fortsätter han lyfter vi ner honom som vi sa. "många" här är släkten, de tycker han är för liten för att bli tillsagd. Kul om man aldrig börjar säga till, ska man göra det när han blir större och tro det funkar att först få som man vill alltid fram till en dag när man börjar säga ifrån? Vi förväntar oss ju inte att han ska göra som vi säger alla gånger, men säger till för att markera gör vi och har gjort ett tag nu.
Om han får ett utbrott nånstans lyfter vi också bort honom, bättre det än att gå bredvid och leka att man inte ser honom.
pela: jättefin lägenhet, hoppas bankmötet går bra!
mini: då är det du och Jimmie som satt och blev till er till transformers. Han gav filmen en 8:a av 10
och jag håller tummarna för att du nailar tentan imorrn!

Sitter halvdöd i soffan och borde sova men orkar inte. Då måste jag resa mig, borsta tänderna, gå och lägga mig och inleda nattens "hur många gånger ska vi kissa inatt?"-tävling som brukar sluta på 5... *drar på mig självömkehatten*