Nodejas Babes och Bambinos
Blev inte så mycket till fars dag-firande här heller. Har mest försökt avlasta honom lite extra idag med matlagning och städning och så, men inte så lätt när man inte orkar så mycket åt gången. Just nu väntar vi på att några ska komma och köpa vårt gamla xbox vi la ut på blocket. Blev sålt direkt, så 500:- extra är aldrig fel
Winner: Ja men du vet folk, alla barn är likadana och är de inte efter normen är det onormalt. Loke är också lång, har 98 nästan på tröjorna nu och ligger på näst-översta kurvan. Men va tusan, vissa ska väl vara långa, hela Sverige kan inte bestå av kortisar heller
Jag retar mig också på allvetare när de säger att Loke kommer "säkert bli över två meter lång" och "var inte oroliga, pratet kommer snart..." (nej vi är inte oroliga, så vi kommer nog inte börja vara det heller...). Nu är det också allvetare kring oss som vet hur Loke känner sig med kommande brorsan + hur han kommer reagera + vad han kommer behöva från oss föräldrar för att må bra... Men va bra, tur att vi har alla andra som berättar det för oss, så slipper vi tänka själva...
Carro: nej men lilla kissen, beklagar så!
Det var länge sen jag hade husdjur p.g.a. min allergi, men kan förstå hur nära de små liven kommer en. Många kramar...

Hoppas killen bara håller det på en normal flörtnivå, sånt är ju bara trevligt för självförtroendet om inte annat.