• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Smirretissen

Usch... prata inte om de där idiot-Teletubbiesarna... *ryser*
    Men tydligen är ju fenomenet framtaget av barnpsykologer i Storbritannien så det "ska vara bra" för småttingarna...
    Men jag undrar mest vad psykologerna rökt på för något, jag skulle också vilja ha i så fall...

Anton får inte titta på Teletubbies så ofta längre... vi har Playhouse Disney som står på mest hela kvällarna...

♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Hilla

Meria, ja...gläd dig åt att Loketok kommer vara prickfri på sin födelsedag, och vid julfirandet Nellie skickar krya-puss tillbaka till hunk-Loke

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • Hilla

Btw...har tagit bort mitt konto på bilddagboken, tänker öppna ett nytt...och bara lägga till såna jag faktiskt bryr mig om Som er Så jag skriver mitt nya nick här sen

• Hilla

makeupgeek

• Meria
    Smirre: mouhaha, jag vill också smaka på vad de rökt för nåt i sånt fall
    ♥ Loke -06 & Lillebror v.39 ♥
  • JoKo

Jösses vad ni har skrivit sen i morse

Grattis till Monz o Nina

Det verkar iaf som att det var bra att Emma var hemma idag. Vid 9 började vi pyssla julkort, o hon blev alldeles till sig över allt glitter o stjärnor o tomtar...- vi hade jätteskoj Plötsligt o helt från ingenstans fick hon ett raseriutbrott som varade i 30-40minuter
    Inget var bra; hon skulle inte pyssla mer men jag fick inte städa undan, hon var absoluuuut inte trött, hungrig eller törstig, hon ville inte kramas - hon var bara rent jädra fly förbannad

Efter måååånga om o men, stora floder med tårar o snor kröp hon iaf upp i soffan o lugnade ner sig lite till "Manny". Sen skulle hon ha fika - absolut inte någon mat!! Närå, vindruvor o mjölk skulle hon ha, o nu har jag äntligen fått henne i säng. Lilla hjärtat, frustrationen var på topp från alla håll o kanter här hemma kan jag ju säga

Men hon verkar inte sjuk.. Hon pillar mer i munnen än normalt kom jag på nu, undrar om hon oxå ska få såna dära djävulska hörntänder??
  • Hilla

lösenord till bilddagboken : nodeja

• biltokig1

Tack för alla GRATTIS till Monzen... önskar lite att det inte var just idag han fyller år.... Dagen har varit skit rent ut sagt, vet inte vad som är fel men jag har inget tålamod alls (typ ont, ägglossning och trött) Monz vaknade lite för tidigt och var nu innan han somnade i vagnen oxå för trött. Så vi har typ varit osams hela dagen. KUL KUL födelsedag... hoppas verkligen inte att han kommer att komma ihåg den alls

Hoppas verkligen att du NINA får en betydligt bättre dag *puss*

Nu måste jag verkligen passa på att duscha innan Monz vaknar, har iallafall fått upp lite adventsstjärnor i fönstrena. Dock inte i Monz rum som blev fly förbannand när jag försökt byta ut hans lampa mot en ljusstake!!!

Tänkte jag skulle hinna baka lite oxå och städa och vika tvätt *blääääää* Jobbar imorgon och heeeeela lördagen eftersom vi ska fixa skylten till skyltsöndagen. Igår var det dock mysigt med ispirationskvällen. Tror de flesta var nöjda.

PUSS på er alla

• Trollet79

Grattis Monz och Nina!!!!!

Noel älskar Teletubbies speciellt när den där maskinen "spottar" ut massa Tubbiebjöd(bröd). Då skriker Noel: TITTA! TITTA! och sen asgarvar han och springer ärovarv i vardagsrummet.
    Varje morgon tittar han dessutom på Macka-Packa eller vad dom heter som går på barnkanalen varje morgon vid 6.30. De är också några könslösa pälsvarelser som springer och kring och dansar och snacka konstigt språk. Enligt Noel är dom skitroliga.

Måste jobba lite nu.

• Winnertaco

Haha, när jag var 19 år skulle jag bli ingenjör. Jag skulle ta examen när jag var 22, ha typ skithög lön när jag var 25, köpa hus, gifta mig och ha tre barn innan jag fyllde 30. Haha. "Aldrig i livet att jag är kvar på McDonalds när jag fyller 25, hellre dör jag", var mina ord... Nu är jag 28 snart och såvitt jag vet har jag fortfarande ingen ingenjörsexamen och sist lönen kom så kom den McDonalds i alla fall Inte är jag gift heller, och nå fler barn vet i sjutton om det blir...

Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos