• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Jesster

*vi vill se - Jossans rattar, vi vill se - Jossans rattar*
    Fast jag nöjer mig med håret

Krodan: Jag vet ju hur jag är och fungerar och jag hade inte gått på någon sen tillställning för någons skull när jag vet vad det "kostar" mig sedan.

Den som söker han finner - www.google.se
  • Winnertaco
    pela: Jag har packat saaben för färden till mina föräldrar nu, och det är MAAAASSOR med plats när man inte har hunden som ska med! För ni har ingen hund, va?
    Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
  • pelagonia
    Winnertaco skrev 2008-11-26 11:28:34 följande:
    pela: Jag har packat saaben för färden till mina föräldrar nu, och det är MAAAASSOR med plats när man inte har hunden som ska med! För ni har ingen hund, va?
    Nä inga djur här..Har ni vagn med ?
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Smirretissen

Hm... inte konstigt att Anton varit ledsen... Vad sägs om 3 hörntänder på 2 dagar + den fjärde på gång... Stackars liten skrutt...

♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Krodan

Smirre: ja, då får man vara ledsen stackars pluppen, men då är han klar med de flesta

• Winnertaco
    pelagonia skrev 2008-11-26 11:32:38 följande:
    Nä inga djur här..Har ni vagn med ?
    Ja, vi har TVÅ vagnar med. Luddes liggvagn, en gammal brio, skitosmidig. Och så Johannas Scooter. Båda får plats i bakluckan, och jag lyckades klämma in en liten väska också! Sedan är det en hel del utrymme i baksätet, på golvet under ungarnas stolar, samt att man kan klämma in nån påse/liten väska på golvet vid passagerarsätet fram.
  • pelagonia
    Winnertaco skrev 2008-11-26 12:05:41 följande:
    Ja, vi har TVÅ vagnar med. Luddes liggvagn, en gammal brio, skitosmidig. Och så Johannas Scooter. Båda får plats i bakluckan, och jag lyckades klämma in en liten väska också! Sedan är det en hel del utrymme i baksätet, på golvet under ungarnas stolar, samt att man kan klämma in nån påse/liten väska på golvet vid passagerarsätet fram.
    Låter kanon ju..vi  skall ha en syskonvagn sedan så en sådan skulle ju funka. Vilken årsmodell har ni ?
  • Smirretissen
    Krodan
    Ja, det får man... Han saknar de fyra bakersta kindtänderna, sen är det klart. Får se när de kommer...
    ♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Winnertaco
    pelagonia skrev 2008-11-26 12:12:40 följande:
    Låter kanon ju..vi  skall ha en syskonvagn sedan så en sådan skulle ju funka. Vilken årsmodell har ni ?
    Vi har en -00. Tror jag. Eller var det -01. Nått av dem
  • pelagonia
    Smirretissen skrev 2008-11-26 12:04:10 följande:
    Hm... inte konstigt att Anton varit ledsen... Vad sägs om 3 hörntänder på 2 dagar + den fjärde på gång... Stackars liten skrutt...
    JA inte konstigt..stackars anton. Skönt att det kom många på en gång så han slipper ha ont flera gånger. Kram
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos