• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • JoKo
    Krodan - vad roligt! Hoppas att det blir skojigt både för dig o barnen
  • Smirretissen

Snyggt JoKo!!! Fast jag, personligen, gillade det röda bättre... Själv är jag ljus...

Ja, han är duktig min kille! Just nu kraxar han omkring med en läckande sparbössa... gissa om det blir till att plocka småpengar sen... *muttrar*

♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Jesster
    Jossan: Näää... Har du sminkat dig för vår skull
    Fortfarande snygg på huvudet. Man ska ju ha det som man trivs bäst själv såklart!

Willa har sovit i 2½ timme nu. Tänk om man hade vetat sånt INNAN hon somnade så man hade kunnat göra något vettigt. Annars sover hon bara 10-20 min och man hinner inte göra så mycket på den tiden.
    Den som söker han finner - www.google.se
  • JoKo

Jesster - Mmm, här har man satt på sig sprittans nya matchande(!) underkläder, lite urringat, lite mer sminkad än vanligt...Inte fasen är det för ER skull Nä du, jag tänkte bjussa min man på ett åk om han skulle visa sig vara intresserad

Typiskt småbarn! Vad hade du tänkt hitta på om du vetat hur länge hon skulle sova då?

Jesster/Smirre - Mmm, det röda var lite för vågat o nytt för mig, men nästa gång kanske, för jag tyckte inte att det var fult på någe vis

Smirre - Emma har stenkoll på mynten hon får av oss att leka med. Hon blir riktigt hysterisk om hon tappar bort ett Hon önskar sig för övrigt en sparbössa (med enkel öppning) till födelsedagen

• Emeliee

Jossan: Du är superfin!!! Färgerna såg jättefina ut.
    Bilderna på Emma var med jättefina. Jag hade nog gjort som Jesster skrev. Båda två var fina ♥.

Krodan: Åååh, Ha det så jättekul!!!! Hur kan det vara att Athena fått vara med om detta häftiga??

• VIP

mää! mitt inlägg kom inte med sist jag var inne.
    skrev ju livsviktiga saker.
    tex
    Joko: jättesnygg i håret! och att jag tyckte du skulle göra som jesster sa, med första kortet. Tyckte det var trevligt att se hela klänningen, synd bara att man inte ser fötterna.

• Trollet79

Jossan: Very nice hair!!! Och bilderna på Emsan var också hur fina som helst. Får ni ofta hör att hon ser äldre ut? Tycker hon ser så stor ut och när man hör dig berätta om allt hon göra och kan tror man ju att hon är typ 4 .

Krodan: Hoppas ni får det kul och att Athena har humöret uppe hela kvällen och vaknar som en solstråle dagen efter, hoppas kan man ju alltid göra.

• Smirretissen

Nu vid läggdax sa jag: "Jag älskar dig"
    Världens sötaste kille svarade: "Tack så mycket"

Kan man bli mer förälskad i sitt/sina barn när de kommer med sådana klokheter??

♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos