Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Smirre: Vi betalar sista betalningen i januari, så det är ju bara två betalningar kvar. När vi var på banken var det inte mycket att göra, vi ville bli av med billånet och baka in det i toplånet. Men värdet på huset var oförändrat, vi har ju bara bott i två år. Så det fanns liksom inte mycket att göra. Under nästa år blir det nog så att vi iaf tar ett nytt topplån och betalar bilen med det.
Våra räkningar låg på typ 7000-8000 denna månad. Vilket är vad jag får ut i f-penning. Superkul.. inte..
Klapparna till Iina är iaf klara, hon får böcker och pussel. Känns ju snålt, men jag tycker inte att meningen med julen är klapparna, speciellt inte när dom är så små!
Ska försöka sälja av lite grejer, nån av er som vill köpa skor? I princip oanvända, storlek 38/39. Flera modeller. Kan fixa bilder om nån är intresserad

JoKo:
, haha, jag brukar inte bli sotis men jag tycker verkligen du är ursnygg, säkert även när du är blekfet med otvättat hår
.
Här snöar det igen, riktigt sådär mys-snöar, stooora flingor. I eftermiddag ska jag försöka städa så det bara är att plocka fram pyntet imorgon. Mamma skulle göra en pepparkaksdeg ikväll så Isak får baka imorgon, ja, man kan ju undra varför hon inte bara köper en, men men
.
Jag försöker verkligen komma igång och plugga, men jag tror jag är rätt less och det är därför jag bara sitter här och dum-surfar och lägger patiens. Blä, kan inte hjärnan bara få vila idag?
Igår tog jag lite testfoton inför julfotograferingen. Det var alldeles för lite ljus så det gick inte att få någon skärpa så nästa gång åker bygglampan fram
Jag ville i.a.f. tack Medusan för tipset om Ida o Emil. Köpte 4 sparkdräkter till Willa och de är fantastiska! Trycket spricker visserligen direkt men skit samma
![]()
Jesster: Men åh vad fint!!!
Shit, vad söt hon är, Jesster... ![]()
Jesster: Jättefina kort!
Ludden har ju precis varit magsjuk och det var jättejobbigt när han var jättehungrig men inte fick äta för mig. Han förstod inte alls varför jag sa nej. Jag hade ingen lättare välling hemma så han fick dricka svag saft istället. Han har tidigare protesterat när jag försökt få i honom "snäll" välling så därför åkte jag aldrig och köpte någon. Hoppas han snart mår bättre och att ni andra klarar er.
Sen är jag impad av er som byter däck själva. Där blir jag väldigt bekväm och låter sambon sköta det. Fast det blir ju besvärigt som sagt om han är så sjuk så han inte orkar.
Nu kräktes han igen, men det var 3 timmar sedan han åt, så magen protesterar ju inte direkt.
Jesster: Hon är ju galet söt
Ang magen har jag inga tips mer än att jag brukar ge kottarna blåbärssaft med bra bakterier i, eller såna där actimel drick yougurt
och ta bort alla fullkorn.