• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • svag

Smirre: Vi betalar sista betalningen i januari, så det är ju bara två betalningar kvar. När vi var på banken var det inte mycket att göra, vi ville bli av med billånet och baka in det i toplånet. Men värdet på huset var oförändrat, vi har ju bara bott i två år. Så det fanns liksom inte mycket att göra. Under nästa år blir det nog så att vi iaf tar ett nytt topplån och betalar bilen med det.

Våra räkningar låg på typ 7000-8000 denna månad. Vilket är vad jag får ut i f-penning. Superkul.. inte..

Klapparna till Iina är iaf klara, hon får böcker och pussel. Känns ju snålt, men jag tycker inte att meningen med julen är klapparna, speciellt inte när dom är så små!

Ska försöka sälja av lite grejer, nån av er som vill köpa skor? I princip oanvända, storlek 38/39. Flera modeller. Kan fixa bilder om nån är intresserad

• JoKo
    Jesster - Fy vad jobbigt Lider verkligen med er, det är hemskt när man ser att barnet är alldeles matt o orkeslöst o man ändå inte kan hjälpa det
    När Emma haft magsjuka (4-5 ggr) har hon inte velat ha något första dygnen utom liiiiiiiite saft/vatten/mjölk. Hon har lärt sig att det är äckligt att kräkas o mat=kommer upp igen Efter någon dag har det funkat med liiite frukt-/nypon-/blåbäsrsoppa för då får hon ju både vätska o näring...Kanske någon fruktbit. Allt i mycketsmå mängder, tills hon själv har sagt att hon fixa mera.

Eftersom Elliot inte är så lätt-matad skulle jag köra på majsvälling i småååå doser (för att se om magen klarar det!) så ofta som möjligt, sen faktiskt även testa med päronpuré. Visst var det det han gillade mest va? Allt han får i sig o kan behålla är som sagt bättre än inget alls!
    KRAM till er!

Mini - Garvar som fan åt att du blev "sur" Jag kan lägga in en bild på hemliga stället på hur jag ser ut när jag bara ska vara hemma o dra en hel dag ska du se att du blir gladare Då är jag blekfet, stripig i håret, finnig o allmänt jävligt sunkig Hemlis
    Har inget att säga ang Kents jobb, hoppas verkligen att han sitter säkert!
    Kul med gruppen där oxå, skojigt att läsa att du har skrattat

Trollet - *suck* mardrömskväll!! Hoppas T är frisk så ni kan ha en egen dag.

Nu ska jag återgå till mina fönster. Bara hälften kvar, sen ska jag hämta ner julgardinerna från vinden Förresten såg jag att Hemtex har 50% på alla sina gardiner, ska kila ner dit o glutta lite oxå. skynda skynda, nu är det bråttom
  • MiIou

JoKo: , haha, jag brukar inte bli sotis men jag tycker verkligen du är ursnygg, säkert även när du är blekfet med otvättat hår .

Här snöar det igen, riktigt sådär mys-snöar, stooora flingor. I eftermiddag ska jag försöka städa så det bara är att plocka fram pyntet imorgon. Mamma skulle göra en pepparkaksdeg ikväll så Isak får baka imorgon, ja, man kan ju undra varför hon inte bara köper en, men men .

Jag försöker verkligen komma igång och plugga, men jag tror jag är rätt less och det är därför jag bara sitter här och dum-surfar och lägger patiens. Blä, kan inte hjärnan bara få vila idag?

• Jesster

Igår tog jag lite testfoton inför julfotograferingen. Det var alldeles för lite ljus så det gick inte att få någon skärpa så nästa gång åker bygglampan fram Jag ville i.a.f. tack Medusan för tipset om Ida o Emil. Köpte 4 sparkdräkter till Willa och de är fantastiska! Trycket spricker visserligen direkt men skit samma

Testfoto inför julfotografering Testfoto inför julfotografering

Den som söker han finner - www.google.se
  • Cissi E

Jesster: Jättefina kort!

Ludden har ju precis varit magsjuk och det var jättejobbigt när han var jättehungrig men inte fick äta för mig. Han förstod inte alls varför jag sa nej. Jag hade ingen lättare välling hemma så han fick dricka svag saft istället. Han har tidigare protesterat när jag försökt få i honom "snäll" välling så därför åkte jag aldrig och köpte någon. Hoppas han snart mår bättre och att ni andra klarar er.

Sen är jag impad av er som byter däck själva. Där blir jag väldigt bekväm och låter sambon sköta det. Fast det blir ju besvärigt som sagt om han är så sjuk så han inte orkar.

• Jesster

Nu kräktes han igen, men det var 3 timmar sedan han åt, så magen protesterar ju inte direkt.

Den som söker han finner - www.google.se
  • Krodan

Jesster: Hon är ju galet söt Ang magen har jag inga tips mer än att jag brukar ge kottarna blåbärssaft med bra bakterier i, eller såna där actimel drick yougurt och ta bort alla fullkorn.

• Smirretissen
    Cissi - Jag tycker att det är kul att byta däck, tvätta bil, fylla på olja och spolarvätska. Skulle gärna göra det på Ps bil också, men han säger att han vill göra det själv. Opeln (min bil) får jag däremot greja med själv...

Jesster - Skönt att det gått så lång tid mellan spyorna...
    ♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos