Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Och jag tar oskulden
Min snorunge verkar sova lite oroligt, man hör hur det bökar och rosslar där uppe
. Känns skönt att jag i lugn och ro kan vara hemma med honom imorgon, jag missar inget viktigt, de ska börja planeringen av våran redovisning och jag missar gärna första mötet som bara brukar bli en diskussion av viljor
.
Däremot vet jag inte vad vi ska hitta på, Isak kommer bli sjukt uttråkad, jag kanske kan baka med honom eller något, då får vi ju sysselsättning och fika i ett
Och här rinner snoret för fulla muggar ur Ivars näsa.
Och Elliot snorar som fan samtidigt som han dreglar över en tand så 2 timmar efter han hade somnat igår så hostade han och kräktes och kräktes och kräktes. Var innerligt tacksam över att jag inte är gravid och doftkänslig för det luktar ju inte hallon direkt.
Han är dessutom väldigt hes så det hörs inte riktigt att han gråter, det syntes bara på honom att han stortjöt och tårarna trillade. Mammas stackars bebis... Han somnade sedan och har sovit lugnt resten av natten. Willa hostar och frustar och jag hoppas det inte blir värre än så för henne.
Ja, här hostas det ju också, blev en två gråtattacker inatt pga hosta och slem i halsen, men lite vatten och kramar från mamma verkade hjälpa. Det var inte kule vid halv fem för då hade han inga direkta planer på att somna om, utan började prata med mig, ger man honom nappen då så brukar han somna om ganska fort men nu var han så täppt i näsan så det funkade ju inte, jag smög iväg till min säng och låg ganska länge och lyssnade på hans tjatter, men han somnade om och sov gott till halv sju.
Jag har typ inget tålamod idag, vet inte om det berpr på att jag själv sovit asdåligt senaste veckan, jag bara kan inte somna på kvällen utan ligger vaken till typ ett, och så ska man upp vid sex. Jag är typen som vanligtvis somnar senast elva.
Nu väntar jag på att lillgubben ska somna men sen när han sovit klart får jag försöka kompensera för att jag är en sån dum mamma, vi får väl försöka hitta på något roligt.
Tacktack, känns faktiskt riktigt najs att inte behöva göra om den tentan! Nu vet jag inte helt plötsligt hur jag ska göra nästa år, behöver ju inte gå de första 5 veckorna, men tror inte min fp räcker så jag kan vara hemma
Kanske tar en liten 7.5p-kurs för att fylla ut eller nåt. Jimmie är ju pappaledig från augusti så...
Varit till vc för att ta bort stygn från när jag tog bort leverfläcken. 100 spänn för 2 min, wee... Ska dit igen i eftermiddag för att prata sjukskrivning, håll tummarna för mr. konstig läkare är på sitt goda humör. Måste ta med mig Loke också, vet inte hur det ska gå men... fick tid först 15.20 och dagistiden är till 15 idag. Jaja.
Min unge vill inte sova... suck och stön! Har låter som om han håller på att riva sängen, men jag tänker inte gå in, vill inte ha honom uppe heller för han är speedad (trött), våldsam och kinkig.
Hej hej!
Meria- Du gör helt rätt som inte ifrågasätter ditt G, det har jag gjort alltför många gånger och man känner sig så jäkla bäng i huvet när man verkligen ser hur de börjat fundera över sitt beslut
GRATTIS!
Lycka till hos läkaren, de brukar finnas skojiga leksaker för barn där
Mini - ååh, sånt är så himla jobbigt, jag lider med dig! Jag hatar när Emma vägrar somna, det är en påfrestning för alla