• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Hilla
    *nya bilder hos mig, tipsar *
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • Jesster
    LillaMy: Inga fler prickar i.a.f. Elliot är dösnorig och gnällig och det blir nog inte mer dagis i år och vi avvaktar med VC. Rent allmänt verkar det inte vara något större fel på honom mer än förkyld.

Själv hostar jag så jag håller på att kräkas så det är möjligt att det blir VC för min del istället så jag får tiggt till mig morfinhostmedicin.

Jossan: Vilka superfina julkort!! Såna blir säkert alla jätteglada för!

Meria: Supersöt lussebebbe Kyss
    Den som söker han finner - www.google.se
  • MiIou

My: Haha, ingen aning. Jag vet bara att de igår skulle och hämta Svens dotter här i Sävast, men jag vet inte om de parat honom tidigare? Måste fråga. Hunden Sven bor mellan Luleå och Råneå i alla fall

Här är pappas hus som är till försäljning, vadå lidit renoveringsbehovs-döden....
    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/331373
    Ser ut som att de inte städat ur huset innan de varit och fotat heller, ja, varken pappa eller hans ex var särskilt renliga av sig.

• JoKo

Emma är döds-stolt över julkorten iaf. Hon har pratat om dem hur mycket som helst med farmor o pekat var de står nånstans för att visa, men jag har lyckats hålla farmor därifrån även om det varit svårt
    Ett suveränt tidsfördriv när Micke har jobbat kväll iaf!

I em ska jag o Micke ha ensamtid o gå på stan o kolla lite. Ska bli urmysigt även fast M kommer bli less efter en kvart Fundersam

Jag har så himmelens tråkigt

• svag

Inne en snabbis bara. Har en galen bebis bredvid mig. Kan inte ens beskriva hur han låter, kommit på en skrik/prat/gurgel -variant som jag aldrig hört en bebis låta förut. Skrattar så jag kiknar och han blir arg

Har inte riktigt hämtat mig från kalaset i lördags och är fortfarande helt sjukt trött, drömmer mardrömmar på nätterna och får liksom inte riktigt någon ro. Tror det är julstressen, har inte en enda julklapp klar. Plus att K upplyste mig igår att han köpt en julklapp till mig :/ Har inte bestämt vad alla ska få heller så det är ju inte bara att åka och köpa heller.

Nu är det nån som behöver sova här, och ja behöver kaffe!

• MiIou

Ang. julkllappar så har jag också lite panik, hade köpt tre åt Isak, men jag glömde helt att de till julfesten med dagmammorna idag skulle ha med sig något för 50kr, så jag fick ta en av hans julklappar och skicka med. Det var inget som skulle blandas i en säck och delas ut, utan man skulle skicka med något åt ens eget barn, så det var ju skönt i alla fall, men nu är jag ju ännu en julklapp kort! Fan. Vet inte när jag ska hinna handla heller, blir väl att slåss på stan på lördag....uää....

Haha, jag har ju lite speciell släkt, min mormor och morfar i finland har fortfarande inte träffat Isak (de ids inte komma hit och jag hinner inte åka dit), men de har skickat paket till honom lite då och då. Nu fick jag även 50 euro till min födelsedag, så jag skickade ett försenat tack-brev för en vecka sen, berättade hur vi har det och skrev hur synd jag tycker det är att de inte träffat Isak. Tydligen så tog det på samvetet för de har skickat mamma 1500kr att köpa julklappar åt mig och mina syskon för och sen även en slant för Isak, haha!! (Vi har rätt dålig kontakt, de är av den konservativa lite jobbiga sorten).

• VIP

måste prova jag också, går det eller inte....

• MiIou

hehe, testing, testing...

Mitt barn har trötthets-tuppjuck, stööön....

• JoKo

Tjohoooo, det funkar

Vilken tråd ska vi använda nu då? Den här eller den nya??Hemlis

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos