Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
...och jag blir mer & mer lik min mamma för varje dag.
Inte till utseendet men till sättet.
Pedant, planerare och älskar att laga mat & baka.
Mitt party/umgås/sociala jag måste ha försvunnit på vägen
.
Igår gjorde jag köttfärslimpa till kvällens middag, klockan kvart över FEM på morgonen.
Man blir ju rädd för sig själv ibland.
Oj, är Monzen också 2 år nu?
GRATTIS MONZEN
Och GRATTIS Nina på 30årsdan!!!!
Kan vi inte starta en ny träfftråd förresten?=)
Grattis MONZ och NINA idag! 
Jag är mer död än levande här hemma. Sover kasst på natten och nu ännu värre när stackars Loke vaknar varannan timme och vill klia + att han vill att jag gör det åt honom också. Det är prickar överallt på stackarn nu, slog ut rejält...
![]()
JoKo: apsnygg som vanligt! och Emma ser ut som söta, stora tjejen också. 
Nina: ask away
Du kan inte vara värre än syrran min som ställde frågor som "vart öppnar jag då?" till att börja med
smirre: men guuu så go kommentar av honom. Pussoffer efteråt kan jag bara tänka mig
Krodan: så ni har gått och blivit groupies?
Skoj lät det iaf!
Just ja, Teletubbies funkar prima här hemma nu. Bara glad att ha hittat ett substitut till Mora Träsk. Loke är helt salig när de där ludna små sakerna kommer på TV:n. En annan förstår kanske inte charmen och vill bryta nacken på de små liven, men huvudsaken är att Loke är nöjd. Nej jag är inte ett stort fan av Teletubbies och tänkte bespara honom från dem tills MOSTER kom med en dvd. Han blev såld direkt. Stackarn...
Meria: Milton älskar med Teletubbies, jag tycker det är HELflummigt och fattar inte grejen. Han älskar bebisen/solen som skrattar men i vår film fanns det typ nån häxa och då börjar han gråta, *hihi*.
Skönt med ett alternativ, Mora Träsk blir ju lätt tjatigt
Meria, Nellie har också vattkoppor nu... Leo har klarat sig änsålänge, tycker det vore lika bra han fick det nu med, vore trist om han blir dålig om typ 2 veckor...då får jag va hemma från jobbet i över en månad...suck!!
I vissa avsnitt av Teletubbies visar de en kort film som för en själv är döden tråkig. Till råga på allt visas alltid filmsnutten TVÅ gånger direkt efter varandra och när den första var döden tråkig så kan ni ju gissa vad man tycker andra gången man ser den.
Ludden verkar gilla Teletubbies (och i synnerhet solen) men hinner ledsna innan ett avsnitt är klart.
Teletubbies har spridit sig alltså. Ja alltså... solen är klart en höjdare här också, han ropar BEBIIISCH och blir helt till sig. Sen att de säger "hej hej hej hej hej" när videosnuttarna startar.
Hilla: Loke pussar kryapåsig på Nellie då
De kan koppa tillsammans
Hoppas Leo blivit smittad även om det inte är det snällaste
Men att bli av med smittan till jul vore ju bättre kanske.