• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Jesster

Natten gick inte bra alls. Jag började kräkas vid 2-tiden och mådde så jävla dåligt så jag faktiskt svimmade i badrummet. Stellan vaknade av en krash och hittade mig på golvet där jag hade rasat in i duschkabinen. Jag fattade inte var jag var när han fick väckt mig.

Är ganska tacksam över att jag svimmade där jag gjore det, jag kunde lika gärna ramlat ner för trappan eller drämt i kanten på en byrå. Stellan var jättegullig. Han kunde ju inte bära in mig till sängen för han var ju döende själv så jag ålade dit själv för jag kunde inte gå. Sedan hämtade han spann åt mig och sköljde ur den efteråt 

Idag mår Stellan och jag nog värst i familjen men det blir ju ingen vila för det med sjuka barn. Jag har hållit på att svimma flera ggr och satt mig på golvet. Kräkte oräkneliga ggr i natt och idag hittills 3-4 ggr. Får se hur det utvecklas.

Synd bara att man inte kan få någon att ta hand om ungarna så man får bli frisk i lugn och ro, men det är nog ingen som ens vill vara i närheten av magsjuka barn

Den som söker han finner - www.google.se
  • Trollet79

Men shit Jesser, svimma i badrummet. Tur i oturen att du inte skadade dig eller ramlade på något värre ställe och tur att S hörde vad som hände. Kan inte var kul med två vuxna som är sjuka och dessutom två barn som är sjuka och som ska tas hand om. Hoppas verkligen att ni känner er bättre snart. Om barnen blir bättre kanske ni kan ringa någon som kan ta dem ett par timmar så ni får vila lite, har ni någon att ringa?

• MiIou

Jesster: Men hu! Stackars er!!! Jag vill inte ens försöka sätta mig in i hur det måste kännas att behöva ta hand om barn när man är magsjuk, hua! Hoppas det är något snabbt övergående så ni slipper eländet snart!

Jag var och bowlade med Kents jobb igår, det var ganska kul, men jag är nog sämst i världen på att bowla, haha!! Idag har jag sne träningsvärk, vänster skinka och höger axel.

Nu ska jag fortsätta plugga, jag är så less på att plugga så det inte är sant alltså. Blä...

• Myran Frisk

Kramar på er!
    Vi får nycklarna till huset i morgon o det har varit fullt upp med ALLT, så jag har inte hunnit med er, förlåt!
    Saknar er o hoppas att jag hinner in snart igen (vi har inte internet på några veckor nu när vi flyttar).

Ska försöka läsa lite ikväll så jag vet lite hur ni har det!

Grattis till alla finingar som fyllt år o som kommer att fylla nu när jag inte kan gratta er.

Stora kramar från mig o Karl
      :-P

Mamma till Karl, 29 november 2006
  • Smirretissen

Men fy på mig...!!!

Grattis Karl och William

...en dag för sent... *viskar förlåt*
    ♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • minbebis76

Smirre, *tihi* du är förlåten
    Jag var inne igår kväll och tänkte skriva om firandet igår men då skulle det kännas som att jag bad om att ni skulle gratta så jag läta bli
    Men helt säkert, ingen fara alls, det ÄR svårt att komma ihåg allas barn.
    I sådana fall så ber jag om ursäkt för alla som jag säkert missat.
    Och MYRAN förståss, men Karl kunde vi ju inte gratta eftersom jag även då skulle känna att jag tiggde om det
    Men nu får jag väl ändå säga det

GRATTIS KARL

Jösses vad jag svamlar.

Nu bankar någon på dörren och vill att jag ska komma ut..

• Trollet79

Ops, har verkligen inte koll på vilka som fyller när men nu när ni säger det så kommer jag ju ihåg att både Karl och William är precis 1 månad äldre än Noel, så....

STORT GRATTIS I EFTERSKOTT TILL SÖTISARNA KARL OCH WILLIAM!!!!!!

Hoppas firandet gick bra att att de var nöjda med sina present som jag antar att de fick några stycken.

• Susannee

Grattis alla små som börjat bli stora
    Har inte heller hunnit med tråden, är lite mycket nu inför resan, kan inte fatta att vi ska gifta oss på lördag, har inte ens hunnit bli nervös ju Kordinatorn har inte avarat på mina mail så än har jag inget klart känns det som Förvånad

Sen har svärmor fått fnatt så nu ska vi fira jul i Idre. Det blir liiite stressigt tycker jag, vi kommer hem den 17  från Thailand och åker igen den 21 tidigt på morgonen.
    Så detta innebär att alla julklappar och allt måste vara färdiga tills imorgon( vilket de nääästan är! )

Vet inte när jag hinner titta in här så God jul på er!

♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
  • Meria

Grattis i efterskott till Karl och William! Jag tänkte på er igårm bara det att jag glömde gratta jue Tänkte att "om lillebror kommer idag fyller han samma dag som..." typ

Fick upp lite julgardiner idag. Tog sin tid, hur jag än vänder mig är magen rätt så i vägen. Lyckades få en liten reva på fönstret också, tacksamt värre. Men nu är de julemysigt och adventsljusstakarna är uppe. Glad första advent på er också Blidde ingen skyltsöndag för oss, för långt in till stan och man vill inte gärna dra ut Loke när man inte är helt 100 på om han smittar fortfarande eller inte. Kanske inte den bästa julklappen att ge folk

*vinkar hej till Myran i förbisvängen* Hoppas flytten går bra!

Jesster
    : men fy Låter som allt på en gång och sen behövs det lite sömn för er också!

Minbebis: Glasklart faktiskt, inte alls svamligt

Susannee: Så om du inte loggar in önskar jag er ett fint bröllop och en god jul!

♥ Loke -06 & Lillebror v.39 ♥
  • Smirretissen
    Meeeeeeeeeeria.... FlörtFlörtFlört Ids du göra ett shopat julkort åt mig? FlörtFlörtFlört
    Ligger i mitt galleri, 2 olika storlekar på samma bild...
    ♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos