• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Krodan

Ja, det kanske inte var supertydligt, men fort gick det

Hon är ängelbebis på bild 2, 4 och 6

• MiIou

Krodan: Hur kom det sig att hon blev modell för Björn? Jättefins bilder!!

Jag har hängt upp mitt julpynt nu, det var inte så mycket, bara stjärnor till fönstrena och sånt, måste köpa mer pynt och gardiner till vardagsrummet.

• Cissi E

Jag finns också på facebook om någon vill lägga till mig. Sök på Cecilia Eklöf (verkar finnas två på facebook i Sverige). Jag är den med bild .

• pelagonia

Pratade med mäklaren och jag måste ta ner ljustackarna igen... Eftersom fotografen kommer på måndag och då vill mäklaren ha bilder som är aktuella i jan/feb med.

annars inget nytt..trött idag.

Krodan = kan inte hitta

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Jesster

Och nu har Willa kräkts två ggr och S. har ont i magen. Jippie...

Den som söker han finner - www.google.se
  • Jesster

Och nu spyr S. hela tiden. Willa med. Sitter och matar henne med vätskeersättning på sked och hon bara blänger på mig och undrar väl mest var hennes kvällsvälling är någonstans och varför jag ger henne detta vidriga blask hela tiden.

Känns som att det kommer att bli en rolig natt. Undrar när jag ska börja...?

Den som söker han finner - www.google.se
  • Emeliee

Jesster: Usch & FY. Lider med er!!!!
    Hoppas du får klara dig åtminstone.
    Kramar!!

• Trollet79
    Svar på #1338
    Jättefina bilder Kroda, jag undrar också hur hon blev modell för Björn?

Jesster: Åh nej!!! Hur gick natten? Hoppas du klarar dig och att de andra blir friska snart. Kram

Vi var i Västerås och shoppade igår, brände typ 2000 kr men vet knappt vad vi köpte, inga julklappar utan mest saker till oss själv, sånt där bra att ha saker. T är bättre så vi kom iväg. Noel och kusin hade superroliigt hos mormor, baka goda lussebullar och pepparkakor.

Smirre: såg nu att vi inte fick passera Enköping utan att svänga förbi er. Vi åkte ganska tidigt på morgonen så vi skulle hänga på låstet när affärerna öppnade och sen stannade vi på middag hos min mamma så det blev lite halvsent.
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos