Nodejas Babes och Bambinos
Kikade i morse från skolan vad ni tjattrade om men nu har jag glömt, förlåt om jag inte orkar läsa om allt och kommentera, men skickar ett "krya på er" till alla sjuklingar.
Jag har fått veta att det löser sig med mitt tenta-dilemma, eftersom jag sökt csn för hela året så är det 70% av studierna som ska ha klarats under ett år, de kollar alltså inte nu efter jul, så jag slipper pressen att klara x antal tentor nu vid jul för att undvika tjafs. Det gör en hel del för min stress, för nu slipper jag ju pressen och pinnar bara på så gått jag kan, det jag inte hinner skriv anu skrive rjag i vår. Sköööönt!!!
Mamma var här och bakade med Isak i lördags, det luktar fortfarande saffran och pepparkakor i mitt hus
. Jag blev ju själv som ett barn när pepparkaksdegen kom fram och jag och Isak satt med hans modellera-formar och gjorde elefanter och kaniner och en massa andra djur
. Jag har även gjort några gigantiska älgar som jag dekorerat med kristyr, sååå fint!
Annars pajjade mammas bil när hon var här, så den står som ett vrak på våran uppfart. Hon har sån jäkla otur med bilar, det är våran gamla bil, den gick som en klocka tills hon köpte den, sen har den bara racklat, som alla hennes tidigare bilar. Vi ska försöka få den till verkstan, Kent har kollat upp delar men han är verkligne int epigg på att stå i snön och mecka...