• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Amelie

Ingen större aktivitet här ikväll.

A är på fest, jag och en kompis har sett film och ätit massor med ost och kex. Måste diska pumpen... R har kommit ur sin snuttarperiod för den här gången så det spänner gode mycket i boobsen.

Han ligger och sover i soffan. Det gör ont i hjärtat när jag tittar på honom.

• Amelie
    Carinamamma84 skrev 2008-10-25 21:55:47 följande:
    Svar på #999Fick för mig att det var på söndag men om det är i natt så är det ju bara att ändra i morgon Hallon Ska titta på Film nu men godnatt på er alla
    Ja, min mamma sa att det är så. Det blir en timme extra inatt.
  • Carinamamma84
    Svar på #1002
    Jiiipii Haha Ok men då är det Alltså idag vi bytter en timme fram då
  • linn78

amelie: haha, 1 timme extra att sova men tror du att våra små tänker detsamma? Puh, jag blir trött bara jag tänker på det... Tack förresten för hjälpen i fototråden!

• linn78

Amelie: glömde säga; skid-dressen är jättefin, vilken mysig krage på jackan!

• Amelie

Linn: Nja, de små liven kanske tänker annorlunda. Fast jag har ganska god pli på Robin än så länge. Vi somnar om tills halv elva - elva om jag är trött. Bara han får ligga i vår säng sista sovpasset...

Ja, det blir nog att behålla skid-dressen. Det känns så nu i alla fall.

• Mareldsbarn

Carina: Vad fina bilder! och vilken fin blogg du har meckat ihop

Har ni funderat på farsdagpresent? vill inte låta tjatig då jag frågat en gång innan men eftersom det inte kom något svar alls så tänker jag att kanske ni inte såg det Funderar själv på ett par goa tofflor. Mest för att det är en sådan typisk fars dagpresent i mina ögon och D äger inga tofflor. Har också tänkt att trycka Julias fötter och händer på papper och göra en tavla av det. Så som Carina gjort m amadeus i sin blogg.

• Hallonsocka

Haha, okey, när faaanken är det farsdag? jag har missat allt, är i en bebis bubbla

• Amelie

Mareld: Fars dag... jag måste ju för fasiken köpa något från Robin...
    Tyvärr har jag ingen vidare kontakt med min pappa, han får inget. Jag får maila en hälsning till honom, har ingen aning om var han bor.

• Mareldsbarn

Hallon, ja farsdag är den 9:e nov. Vi ska döpa Julia då o jag visste inte alls att det var fars dag förrän gästerna började kommentera det i och med inbjudan

Amelie, jag har helt glömt min egen far i år. Alltså bara tänkt vad jag ska ge D från Julia. Tycker det är lite speciellt nu när det är första ggn ju

Svar på tråden Augustibebisar 2008