• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Jucea
    Snacka om rabatter... Men jag fattar inte, ska man bara ange den där koden när man handlar, eller?

• lille08
    jeng skrev 2008-10-24 20:59:57 följande:
    lille:usch då!!! men vilken tur att hon mår bra nu!!! varför har du henne inte kvar? eller det kanske var tänkt att hon skulle säljas redan ifrån födseln? för visst födde du upp katter?
    Ja det var meningen från början att hon skulle säljas, men då hon var nästan leveransklar blev hon riven i ögat så hon blev kvar här ett tag till. Tur var väl kanske det eftersom hon sedan blev så sjuk! Så hon flyttade först när hon var runt ett halvår gammal till en familj som har köpt katt av mig tidigare. De hade fått avliva en av sina katter så de blev verkligen överlyckliga när jag frågade dem om de ville ta hand om Azalea. Men hon var verkligen speciell så det var flera gånger som jag tänkte tanken att hon kanske skulle bli kvar här istället. Men men... kan ju tyvärr inte fylla hela huset med katter...

Japp, jag föder upp Maine coon-katter!
  • m0e

Godkväll damer!

Jucea- Vad skönt att allt var "bra" med kissen. Och himlarns vad fin han är Slangen och struten till trots

Heidi- Brukar kika i ditt galleri nu och då men du har visst lagt upp nya blider sedan jag kikade sist. En liten sötnos är han hur som helst

Lille- Har tänkt säga det flera gånger men dina katter är också jättefina! Maine coon är en av mina favoriter Synd bara att sambon är allergisk :/

Imorrn blir T gammal Så då blir det stort kalas. Vi har bakat och städat hela dagen. Hoppas på en trevligt morgondag.

Och så måste jag "skryta" lite över min fina tjej som har sovit 20.00-06.00 de senaste nätterna Samtidigt är jag lite smått oroad över det. Kan de verkligen "klara sig" sig utan mat i så många timmar? Theo var ju fasen 10 månader eller något sånt innan han slutade med nattmålet! Men men.. hon verkar då nöjd och glad och går upp i vikt så jag antar att det inte är någon fara..

nä nu ska jag gå och fixa en bild på mitt kylskåp

• jeng

vt:
    koderna som är som siffror osv, används när man handlar i en webshop. däremot på kappahl så finns det en rabattkupong som man kan skriva ut hur mågna ggr som helst. MEN man kan bara öppna filen en gång på varje dator!!! så kom ihåg att högerklicka på bilden och spara ner den om du vill använda den!! om man har med mera kort så finns ännu en 25% rabatt på kappahl som går att hämta. samma sak där, går bara att öppna en gång tror jag!!

lille:
    ja man vill ju gärna sälja friska djur, det känns så tråkigt annars ju! vi har ju själv haft kaninuppfödning, så jag vet precis!

m0e:
    tack! ja han är ju verkligen världens finaste och snällaste katt! du kan ju bara tänka dig när han kommer hem helt söndertrasad, och ligger snällt på en bänk och låter mig sticka nålar i honom och till slut skära honom med ett rakblad för att kunna dränera bölden han hade! han bet mig en gång, men bara för att markera att det gjorde ont, annars lät han mig hållas!!! han är helt otrolig, och gud vad jag hade saknat honom om vi inte hade fått med honom hem igen!!!

• goshheidi

Jucea, tack för tråden med koderna! Handlar ofta på postorder, och ibland hade man önskat att man hade haft en kod att knappra in :)
    Ja, silas verkar vara en jättego o snätt katt. Skönt att det verkar ordna upp sig.

På tal om sjuka djur... min svärmor kommer hit idag och hennes hund Bernersennenen Elvira om ni kommer ihåg. Hon avlivades i tisdas. :( Hon hade inga höftkulor kvar så hon haltade på tre ben den sista tiden. *snyfta*

Felix är helt tydligt inne i sin 8 veckors "jag-vill-inte-sova" period nu. Klockan är kvart över fem här och han har varit vaken sen klockan fyra... Jag gungar i sittern med foten medan jag skriver. Multi-tasking-mama :)

• Hallonsocka

Hej tjejer! Oj här i Umeå är det underbart soligt väder och några plusgrader. Jag
    tror iaf det kommer bli omkring 10! Det var fest någonstans i det här huset inatt och
    spring i trapphuset (vilket hörs väldigt bra in i lägenheterna). A började jobba
    6 imorse och hade haft svårt att sova :-/

BV: HHAHAHAHAHA! Åååh vad sööt han är! Hans lät mer som ett skratt så My skrattar låter
    det mest som en åsns Iiiih Åhhh fast baklänges Åhhiih åååhiiiih

• BebisVagga

haha

kolla in denna bjässes--

snacka om att man INTE ska åka till australien

• MissHellen

Lana: Han har en halv dosa kvar Så nu är han mc ägare man snart icke snusare Woho!

• Vilda Tiger

BV: Är det där en spindel!!! :-O :-O YÄCK i så fall!

God morgon, alla! Idag fyller jag år!

Svar på tråden Augustibebisar 2008