• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Mareldsbarn

Zitrus; Japp precis som KAOL skriver så äter även jag cerazette. Aldrig ätit dom innan utan började med dom för ca 2 v sen. Jag fick också en blödning efter 1 v (de flesta får det) och min varade i 6 dagar sedan är allt perfekt Fick ett tips av min BM att försöka ta dom på samma tid varje dag för det hade tydligen visat sig att det gav bäst resultat med att man inte får någon alls eller mindre blödningar än om man skulle ta dom på lite olika tider. Rörigt? Jag är lite trött i huvudet

Carina: Vi brukar anordna halloweenfest för våra vänner men inte i år. vi döper julia helgen efter o har mycket att göra så nån fest hinns inte med.

Jucea: Skönt att höra att Silas fick god vård o mår ok.

Heidi, jag har också kikat på fina foton men slarviga jag har ju inte kommenterat hur fina dom är. förlåt mig.

VT:GRATTIS på din 27-årsdag! Hurra! Hurra! Hurra! Nu är säkert namnfesten i full gång. Åh så roligt! Berätta allt sen! och som jucea skriver; Fota massor, vi vill se så vi oxå har varit med!

• Amelie

Grattis på födelsedagen VT och Grattis på namngivningsdagen Lyckeli! Hipp hurra!

Idag har jag varit och shoppat en skiddress. Jag vill ha ett utlåtande, öppet köp i 14 dagar. Jag ska gå och fota den!!

• Amelie

Jucea: Vad skönt att Silas är okej! Det är inte roligt att förlora sina husdjur!!

• Hallonsocka

AH! 27!
    Hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra
    hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra
    hurra hurra hurra hurra HURRAAAA!

• Saliva123

Grattiis VT! Hoppas namnfesten blir mysig!

Guldring: Jag behöverc också hjälp m bilderna... Let me know!

• KaOl

Vt: grattis på födelsedagen o hoppas namngivningsfesten blir lyckad!!

örk apropå spindlar: imorse höll barnen på o busade så i vardagsrummet att jag, så fort jag ammat klart Måns, bara rusade upp o drog på mig min morgonrock. Stod som bäst o läste lusen av kidsen när O säger: "du mamma, vet du att du har en STOOOR spindel på dig?" Och mkt riktigt hade jag det , Bara slet av mig morgonrocken o sprang nudis in i sovrummet igen

Lina: mmm gott m gräddbullar! själv sitter jag m en välförtjänt kopp kaffe efter att ha tillbringat dagen i en innebandyhall (O's lag har spelat; de var jätteduktiga o vann båda matcherna! O gjorde ett mål *stolt mamma*)

• Amelie

Skiddress, två bilder till kommer...
  • Amelie

Tygerna. Hihi, ni skulle bara veta hur många kort jag tog i spegeln för att fånga mig själv och alla ben och armar...
Svar på tråden Augustibebisar 2008