• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • goshheidi

Tack för de gulliga kommentarerna om Felix :)

Ushdå Jucea, va tråkigt med Silas :( En tanke slog mig: Tänk om det är en människa som gjort det?.... Var det inte någon i denhär tråden som länkade en gång till en sida på aftonbladet eller var det var, där någon hade dödat nåns hund, eller var det en gris?...minnet bra men kort... Otäckt i alla fall.

• goshheidi

Lina S skrev 2008-10-24 16:39:10 följande:

Gosh - skyndade mig in och kikade och han var ju jättesöt såklart! På sötnosenbilden var han nästan lite lik Sam faktiskt.
    Ja, faktiskt :) Det var en gång tidigare när jag var in o tittade på dina bilder som jag tänkte samma sak. T.ex. bilden där din man håller i Sam, där liknar han också Felix jättemycket när Felix var några veckor mindre. Nåt med ögonen och domdär goa kinderna :)
  • Vilda Tiger

Jucea: Gud va skönt att det inte var någon större fara! Jag är jätteglad att han är hemma i ett stycke igen. Och Ted på soffan, då är världen som den ska vara. CARINA: Såg filten på din blogg. Jättefin! Lyckeli har också en lekfilt som hennes mormor har gjort. Den är nallar, ankor och äppleträd på den.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Carinamamma84

Tack Vt ÅÅh det är så fint när man gör något min mormor innan hon dog och ebba var då 1mån så hade hon stickat en Så söööt lite tröja åt Ebba med en Rosa roset och ja själva tröjan va Rosa hehe men den va så liten att en bebis på 3g kunde ha den ÅÅÅh jag har den i skåpet just nu men när jag får en dotter igen o hoppa att denna bebis är en ''bebis'' så ska jag ha den på henne
    Älskar saker som man får som mormor eller mamma mm har gjort själv det är specielt

Nu blir det Pyttipanna och efter det Cola och OSTBÅGAR

• Hallonsocka

Det måste jag hålla med om Carina. Älskar sådant som släktingar gjort. Har en stickad filt som min mormor gjort till mig och den har My nu... och dessutom har hon stickat en massa nytt till My bland annat en overall(!!)

• Carinamamma84

ÅÅÅh nu sover han för inatt ska väka honom vid 00-0.30 nu ska vi äta gott kommer snart

• Lana

Ikväll blir det HUMMER...och kalvdans med hallon till efterrätt...mums Skrattande tänkte bara lurkaFlört

• jeng

Bloggen uppdaterad med mängder med nya bilder! (Har varit lite lat i några dagar)

Bland annat så kan ni kolla på alla kläder jag fick på Lindex rean då jag bytte overallen igår!!! och kissemissen såklart, med tratt på skallen!!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008