• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Mareldsbarn

heide; Håller med till fullo! Nu blev jag sugen på glögg också Mmmm...

MissH; Jag har helt missat ditt inlägg. Förlåt mig. Har det hänt något som gör att du känner så idag eller är det bara sömn som saknas för att inhämta nya krafter?

Snart: Bra med en overall! Vi firar aldrig fars dag så stort i släkten men en liten gåva vill jag ge pappsen från Julia eftersom det är första gången vi får fira det hela.

Okej tjejer. DOP om 2 v. Vad sjutton ska jag ha på mig? Jag är såååååå jobbig när det gäller sådant för jag låser mig vid dumma saker bara. Hör här bara så förstår ni mig Jag vill helst ha leggings,nån klänning/tunika och stövlar. Toppen, tänker ni. Inga problem alls, inte sant? Men jag vill så gärna ha mina bruna stövlar som är lite "pösiga" och därmed vet jag inte alls vad jag ska ha för klänning/tunika och färg på den vet jag inte heller. Jag tycker alltid det är enklast att matcha allt till svart och nu närj ag låser mig vid brunt så står jordgloben stilla....suck.. blir så trött på mig själv. Har ni något tips på vad jag kan ha på mig?

• Lina S

Lille varför hälsade du inte på mig när du ändå var i helsingborg?

Kul med alla presenterna VT!

nu orkar jag inte skriva mer, kom precis hem från en fest... godnatt

• m0e

VT- Grattis i feterskott! Då fyller du och Tobbe år på samma dag och blir lika gamla Hoppas du fick en trevlig dag. Själv var jag så slut på igår så jag deckade själv när jag skulle lägga barnen vid 8-tiden!

• Vilda Tiger

mOe
    Åh, där ser man! Men du är lite yngre, va?

Mareld
    Jag hade satsat på en lila tunika och bruna leggings till de stövlarna. Annars är ju rött och brunt väldigt snyggt med, men då kanske du känner dig för julig?

• lille08
    Lina S skrev 2008-10-26 02:05:37 följande:
    Lille varför hälsade du inte på mig när du ändå var i helsingborg? Kul med alla presenterna VT!nu orkar jag inte skriva mer, kom precis hem från en fest... godnatt
    Ah, bor du i Helsingborg?! Synd att jag inte visste det... i så fall hade vi gärna kommit och hälsat på!

Oj oj, så trött William måste blivit efter resan... han somnade på vägen hem igår och sover fortfarande (har bara vaknat för att äta och få näsdroppar, men somnat om direkt).
  • luzorsus

var ute på party igår! Först gr sen...november förra året...hade väldigt trevligt, är aningen mör idag . Men man måste ju lida lite

• MissHellen

God morron!

Amelie: Jag har häller ingen kontakt med min bio. pappa, han vet inte änns att jag har varit gravid eller fått Elton, i så fall på ryktesvägar (då han bor i en liten by intill mamma).. Men de gör mej inte så mycket, jag har ju en "ny" pappa. Tror jag dragit hela den historian engång förut, så de är nog ingen som vill höra haha

VT: Kul o höra att allt gick bra Jag väntra på bilder

lille: Låter som ni haft en toppen dag!

Mareldsbarn: Jag har ingen aning om vad vi ska ge R på farsdag! Men de lät som en bra idé med fötter o händer

Ja, varför jag var ner i går var för att en viss R fick i sej "liiite" för mycket i går kväll! Skulle börja diskutera, vilket jag inte gillar när han har druckit.. Sedan skulle jag natta Elton, då när jag kommer ut ur sovrummet har han somnat sittandes i soffan, med en ny öppnad öl o är helt okaontakt bar.. Ska tillägga att klockan var halv 9 när jag kom ut ur sovrummet, då hade han snarkat en bra stund oxå.. Hmm, kul födelsedagsfirande!
    Men i dag "struntar" vi i de, jag orkar inte o R kommer inte i håg nått. Så de är ingen idé..

Vet ni vad, i går tog jag mej i kragen o köpte en pump. Jag känner mej så stolt Att jag släpper lite, jag har ju varit så emot de för att de känns som att flaskan ersätter mej.. (Jag vet att de inte är så, egentligen!)
    I så morse så pumpa jag ur, fick ur 80 men då hade Elton nyss ätit (ville gentligen bara testa ) är de bra eller dåligt? Jag har ingen aning om sånt
    Så R testade o ge han o Elton sög till direkt Jag fram med kameran o fota, sedan börja jag gråta för dom såg så söta ut tillsammans haha!
    Men Elton var trött så de var inge roligt nåe länge.. Tänkte att dom ska få testa igen efter att Elton vaknat Håll tummarna nu!

• Vilda Tiger

MissH
    8o direkt efter matning är superbra!

Nu är bloggen uppdaterad med MASSOR av bilder från igår. Sju nya inlägg, ett från igår och 6 från idag. Varsågoda! Kommentera gärna. www.troll.bloggagratis.se

• MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-10-26 10:31:40 följande:

MissH8o direkt efter matning är superbra!
    Är de de? Va bra! Då blir de mer sedan då kanske
  • Amelie

VT: Var inne som hastigast och tittade i din blogg. Fina bilder. Och Lyckeli verkar ha fått en massa fina presentböcker!!

MissH: 80 ml efter matning... det är mycket. Bli inte besviken om det blir mindre ibland.

Mareld: Jag ska berätta om min relation med pappa någon gång.

Svar på tråden Augustibebisar 2008