Augustibebisar 2008
Hej... hinner inte läsa ska nog hoppa i badet, dödströtter
vart till stan och mamma, nu har vi käkat hamburgare ist för det vi skulle äta, ajja en mat dag imorhon också. Hoppas ala har det bra½! Ursäkta min hemska stavning
Hej... hinner inte läsa ska nog hoppa i badet, dödströtter
vart till stan och mamma, nu har vi käkat hamburgare ist för det vi skulle äta, ajja en mat dag imorhon också. Hoppas ala har det bra½! Ursäkta min hemska stavning
If Only: Hihi! Är det dina första barn eller har du sedan tidigar ? Wow alltså att ha två små samtidigt
Hahaha, då skulle A måsta vara hemma hela tiden, hur gör du? *tusen frågor förlåt!* Välkommen
Jaaahappp, jag får läsa era bloggar för att se vad som händer i era liv, nu är det dags att sminka mig, gå ner på stan (det regnar så sminket lär väl rinna av :-P) och strosa lite innan jag går hem till mamma!
Fy vad jobbigt för lilla Lyckeli (och hennes föräldrar). :-/ Hoppas hon får sova inatt och sova bort febern och vakna pigg och glad imorgon!
VT: ^Åh! Vad härligt
Hihi söta Lyckeli!
Här har M haft svårt att somna för jag springer fram och tebax till tvättstugan, jag har inte skött tvätten på länge, men nu var det tvunget, 5 maskiner blir det :-/ Lill skruttan, men nu sover... snart är det dags att gå ner igen :-P Ska blogga och lägga upp bilder på det vi vill inhandla sedan, hittat ett jätte sött hörnvitrin också, uj uj tänk om man hade perngar!
Lana: Haha, yeeep det gjorde jag, fastän jag relativt nyss såg alla
Lana: Yep det är Sofia
Haha, vad roligt att du tänkte på mig, fast så mycket som jag tjatade om den där uppsatsen så var det väl inte så konstigt... :-P
Urk nu är jag färdig med tvättstugan, sista vändan var en pers, M vaknade och var panikhungrig och jag hade korgen och ikea kassen (trots att jag tänkt få upp endera gången innan, vet interiktigt hur jag tänkte eftersom det inte blev så) uuurk, då jag kom upp på vårt våningsplan så drog jag bara ut allt ur hissen och gick in med M och matade henne, sedan gick jag och hämtade grejerna vid hissen *pust svettigt* snart kommer dock A hem då får han ta över
Saliva: Haha nej det har jag inte men måste nog göra det
!!
Alltså M vill ligga nästan hela nätterna vid bröstet, kan det vara den där 3månaders grejen som närmar sig? I natt från 3 vaknade hon varje timme fram till 9. På dagen är det rätt lugnt, hon är dock gnälligare och har svårt att somna och sova ibland, hon somnar men vaknar snabbt...
Hellen: Har det gått över eller hur gör du för att överleva
. Jag minns att du pratade om det där och att det känns som liknande utifrån hur M är nu... hon håller på nu också och sover rätt oroligt tills hon har bröstet i munnen. Nappen spottar hon ut, hon tar den på dagen, men på nätterna tar hon den bara en kortis sedan spottar hon ut den och vill inte ha...
Mat finns i brösten... så hon kan inte vara hungrig, och visar heller inte tecken på det utan mer att hon vill snutta väldigt mycket...Hon var såhär första veckan/veckorna då hon kommit också (haha, har jag för mig, för då låg hon iaf mycket vid bröstet)
Saliva: A säger att vi ska ha en mac nästa dator vi skaffar, och det går jag med på än fast de är dyra :-P. Lär bara ta ett litet tag att lära om sig basgrejer som hur desktopen ser ut och så....