Inlägg från: Hallonsocka |Visa alla inlägg
  • Hallonsocka

Augustibebisar 2008

Pust här är vi slut, Mysan o jag badade, så började hon plötsligt små gråta, så blev det lite värre och jag försökte trösta och trösta sedan vart det gråt o A kom in, det blev värre och värre hon blev högröd i ansiktet och skrek så hon fick slut luft och hulkade, jag slängde upp henne på axeln, hon fortsatte hulka och A stoppade ett finger i munnen och hon spydde upp slem och började andas och snyftgråta och fick lite mer normal färg... jösses att det kan gå från lite gråt till andnöd på två röda! Pust och flås sedan i sängs och amma och värma och gosa och hon slocknade A är med henne och jag ska gå dit med datorn o se film... Jeees vad hon skräms vår lilla My, där fick vi igen för att hon är så snäll :-P

• Hallonsocka

Hepp, jag blir nog kvar här, var o kikade på A och M, de sover båda och A håller henne i handen Mina älsklingar.

Lille/Luz: Ja, fy fanken! Tänk att de kan skrämma en så redan, fyy man blir helt matt i kroppen efteråt!

• Hallonsocka

Oj då? Är det ikväll, fanken jag hoppades att det skulle vara imorgon de kom så att vi passande nog var hos morsan

Vt: glöm inte stegräknaren På ikea är det ju en del gående

• Hallonsocka

NEEEEJ! Fanken det glömde jag! :-/ men det kanske finns någon jättebillig på ikea? lr i krokarna där? Men har du sån koll på hur snabbt du går så är det ju å andra sidan lugnt då kan du ju so sagt räkna ut!

• Hallonsocka

Gäsp!
    Här är det tvättstuga, men hör och häpna, det är A som tvättar. Det är blå himmel utanför fönstret och M har somnat om efter att ha legat i sängen och viftat med armar och ben Igår fíck jag ett bad, ansiktsmask och hårinpackning. GUD VILKEN LYX

• Hallonsocka

VT: Samma här, då hon inte somnade om vid matning kändes det tungt, jag var dyngtrött! Nu sover hon alltså igen och vi ska snart äta frukost Vad ska alla göra idag?

Vi ska till morsan vid ett då jag ska hjälpa henne göra en lykta av en pumpa, sedan ska vi köra henne till pappas grav, där vi möter upp mina andra syskon, deras respektive och barn tända lite ljus och så. Sedan åker vi tillbaka till mamma och äter gott!

• Hallonsocka

LinaS: Muahahah! Sex! Underbart, jag har ännu inte haft mín postförlossning debut , ja och resten av det du skrev var ju också häftigt :-P

• Hallonsocka

Halloj! Pust å flås idag har det vart fullt upp, nu glor vi teckant

• Hallonsocka

Haha. anledningen till varför det blev så många steg idag var eftersom vi ville kika hur lång en runda blev, och därefter den andra rundan 8000+7000 steg! Resten av veckan blir nog mer rättvisande till hur jag faktiskt går (då kommer jga säkert inte ens upp i 10000.)

• Hallonsocka

VT: Så vill jag också känna, men jag går och tänker mycket på skola fastän jag vet att jag inte borde göra det! Längtar tills jag är klar med skolan så att jag verkligen kan känna att jag är "ledig" men det lär jag väl inte känna förens jag har fast arbete heller så :-/

Svar på tråden Augustibebisar 2008