Oj vad jag märker att jag inte var inne här ordentligt
Massa att läsa ikapp, nu är svärmor och L på kiosken, A är på nån firmafest/middag, M ligger och sover i sängen.
Jucea: Fy så tråkigt att Silas är bortsprungen :-/ Särskilt som ni fick upp hoppet efter veterinärbesöket.
Saliva: Jag är lite som dig (vad gäller djur) är lite glad att min älskade kanin Ren han dö innan M kom, fy så hemsk det känns att säga, men tyvärr är det så. Vill inte ha djur nära M. Särskilt inte nu i början. Och vi som tänkte skaffa hund (är ju visserligen fortfarande något vi vill, men A vill MYCKET tidigare än miG :-P)
Pling! Länge sedan man såg ett inlägg från dig, vad roligt att du är "tillbaka". Vi har inte heller haft sex
Haha och var ändå på efterkoll, ja när det nu var! Magen och brösten känner jag igen
Här har M samma storlek som er, vilken månad är hon i ???! hhaha, jag har ingen aning, kanske omkring 12 där(?) baad mommy
Heidi: Fy vad jobbigt men pappa din men vad skönt att ni ska dit och hälsa på. OJ ja, det var verkligen stålmormor!!! Här tvättas det också ofta, helst varannan eller var tredje dag (vi har tyvärr inte lyxen att ha maskin i lägenheten dock
)
Vad gäller det ni skriver om djur så är jag ju helnojig, Jag är ju allergiker mot både djur och vissa födoämnen och vi har sagt att vi inte vill ha djur i lägenheten nu då M är liten. Och därför har A:s föäldrar inte vart här så mycket eftersom de har hund som de inte kunnat lämna bort. Nu är ju dock svärmor här och på två veckor kommer svärfar. Men idag så kom A:s arbetskompis på besök MED hund utan förvarning. Jag låg och ammade i sovrummet och A var och höll på med nått på stan och Svärmor släppte in dem. Sedan kom jag ut och såg inte hunden genast och då jag gjorde det blev jag bara ställd. Jag gick med M till svärmor som satt i köket och hon gick med M in i L:s rum. Ja, jag stod och pratade med dem men hade blivit så förvånad över att hunden var där att jag itne sade något (duuuuum som jag var) utan försökte istället få ut dem. Jag sade tillslut att jag hade tvättstuga och måste ner (vilket var sant men inte direkt hade jag bråttom) men ja de gick och jag plockade fram damsugare och damsög och svabbade golven... M hade inte reagerat alls på hunden men på mig började det klia
Haha, troligtvis inte av allergi (eftersom det ligger latent hos mig) utan pga stressen
HOHOHO, nojjiga förstagångsmamman!
Vad gäller fyllisar till män så hoppas jag att A sköter sig, men gör han det inte så kommer vi säkerligen gräla
Det har vi ännu lyckligtvis inte gjort mer än vanligt
Det har utifrån M varit riktigt smidigt och grälfritt faktiskt (peppar peppar).