Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

goshheidi: Jag digga bajsminen

Lana: Jag o Elton får besök av Sara o Alvin Alvin är 2 månader äldre än Elton, så vi ska fixa/hämta käk o mysa bara Våra karlar ska ju o köpa en mc till R haha!

• MissHellen

lille: De gör Elton oxå

Kaol: Haha,jag låter dom växa bara Dessutom har dom blivit starkare o längre nu när jag fick Elton, skummt!

Amigo? Och de är?

• MissHellen
    KaOl skrev 2008-10-24 15:42:16 följande:
    Svar på #916choklad... min senaste last... borde hålla mig t mörk choklad just nu men efter gårdagens besök hos gyn o dagens hos tandläkaren (tog EN TIMME att laga! Trodde det var en fyllning m ett litet hål men visade sig vara ett JÄTTEhål (har ju inte kunnat röntga pga graviditeten)) så tänker jag svulla ikväll! Tröstätning, vadå??
    Jasså? Nån ny? Som man måste testa eller Jag älskar choklad! Ooo, då är du värd de Jag lovar!
  • MissHellen

Lana: Han har en halv dosa kvar Så nu är han mc ägare man snart icke snusare Woho!

• MissHellen

VT: Grattis! Hoppas dagen har varit underbar, både för dej o Lyckeli

Lana: Ja, vi får väl se hur de går nu.. Han har mindre än en halv dosa kvar! Ja, han hittade en som dög iaf Jag har inte hunnit sätt den, då den står hos en kmpis på släpvagnen..

Nää, Jag är lite nere ikväll.. Så i kväll blir de inge mer för mej än, GOD NATT O SUSSA SÖTT ALLIHOPA!

• MissHellen

God morron!

Amelie: Jag har häller ingen kontakt med min bio. pappa, han vet inte änns att jag har varit gravid eller fått Elton, i så fall på ryktesvägar (då han bor i en liten by intill mamma).. Men de gör mej inte så mycket, jag har ju en "ny" pappa. Tror jag dragit hela den historian engång förut, så de är nog ingen som vill höra haha

VT: Kul o höra att allt gick bra Jag väntra på bilder

lille: Låter som ni haft en toppen dag!

Mareldsbarn: Jag har ingen aning om vad vi ska ge R på farsdag! Men de lät som en bra idé med fötter o händer

Ja, varför jag var ner i går var för att en viss R fick i sej "liiite" för mycket i går kväll! Skulle börja diskutera, vilket jag inte gillar när han har druckit.. Sedan skulle jag natta Elton, då när jag kommer ut ur sovrummet har han somnat sittandes i soffan, med en ny öppnad öl o är helt okaontakt bar.. Ska tillägga att klockan var halv 9 när jag kom ut ur sovrummet, då hade han snarkat en bra stund oxå.. Hmm, kul födelsedagsfirande!
    Men i dag "struntar" vi i de, jag orkar inte o R kommer inte i håg nått. Så de är ingen idé..

Vet ni vad, i går tog jag mej i kragen o köpte en pump. Jag känner mej så stolt Att jag släpper lite, jag har ju varit så emot de för att de känns som att flaskan ersätter mej.. (Jag vet att de inte är så, egentligen!)
    I så morse så pumpa jag ur, fick ur 80 men då hade Elton nyss ätit (ville gentligen bara testa ) är de bra eller dåligt? Jag har ingen aning om sånt
    Så R testade o ge han o Elton sög till direkt Jag fram med kameran o fota, sedan börja jag gråta för dom såg så söta ut tillsammans haha!
    Men Elton var trött så de var inge roligt nåe länge.. Tänkte att dom ska få testa igen efter att Elton vaknat Håll tummarna nu!

• MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-10-26 10:31:40 följande:

MissH8o direkt efter matning är superbra!
    Är de de? Va bra! Då blir de mer sedan då kanske
  • MissHellen

Amelie: Jag har förstått att de är väldigt olika

Nu äter Elton med pappa De ser så mysigt ut, MEN de känns SÅ konstigt! De är ju mitt jobb :/ Nää, de är blandade känslor

• MissHellen

Skönt o veta att de är ganska mycket med 80 Pumpade ur en gång till sedan, då fick jag ur 90. Men de var bara ena bröstet, för då åt han dom 80 o sedan åt han andra bröstet Så nu har R gett han mat o de funkar hur bra som hällst!!!

Tack jucea Känns peppande när ni tycker att jag är duktig som släpper på mina prinsiper lite haha

Elton är kinkig hela kvällarna han, men han sover ju super bra på dagarna (han sover ute 3 gånger om dagen, 2-3 timmar i stöten) så de är väl hans tid o vara kinkig på
    Men han är så snäll annars så!

I dag har jag o Elton varit med gammelmormor (min mormor ) o kikat på begagnade kläder, dom hade anordan två dagar där men fick byta/köpa barnkläder, de fanns jätte mycket Ska läga ut bilder sedan!
    Sedan for vi på Birsta City o kika på Name it, där hade dom 4 bodysar för 100 Så de köpte vi oxå! Ska läga ut bilder på de med

Nu sover Elton i vagnen, papp ahar sovit ner han Med tutten o allt! Pappa kan verkligen nu, jag är så stolt

Dessutom dom två sista dagarna så har Elton sugit på tutten hur bra som hällst, så han kanske fattar teckniken nu Känns skönt!

• MissHellen

Vart håller alla hus i dag, de är ju så lugnt

Svar på tråden Augustibebisar 2008