Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

KaOl: Skönt o veta att de inte är bara jag O jag tror som sagt inte att de bara beror på mej utan oxå hur Elton är! Dom sa ju heeeela tiden på BB, ge bröstet när dom vill, så ofta dom vill. Vistt, de gjorde jag oxå. Men hur ska jag få han o sluta då? :P Nää, som jag sagt tidigare, vi kör vidare på de som funkar för oss. De blev ju som sagt människa av mej oxå

• MissHellen
    goshheidi skrev 2008-10-23 10:46:34 följande:
    Hihi, missHellen! :) Måste ju skratta lite ;) Roligt med gamla bilder!
    Haha, ja jag skratta ihjäl mej nästan, fy faaan hur man har sätt ut haha!
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-10-23 11:21:58 följande:

MissHIn med dem i fotoleken, vettja! Man ska fortsätta ge ad-dropparna, det är större doser av avitamen som kan ge benskörhet. Så sa det på nyheterna iaf.
    Nää, De ska ju vara sedan man är liten Jag är ju nästan vuxen där haha!

Ena kortet är ju bara 6 år sedan Hua!
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-10-23 11:23:33 följande:

SnartGud, jag garvar ihjäl mig! Nappen i bh:n! Hahahaaa! Marcus lade in ett dåligt skämt här: "Det är som att hitta Peter Magnusson i Kungens sovrum." Fattar ni? Peter Magnusson gör dålig kopia av kungen - nappen är kopia av tuttet... Nja, min man har SÅDÄR humor emellanåt...
    Haha, de är nått som R oxå skulle kunna komma på
  • MissHellen

Amelie: Dom vill vi se

jucea: Hua, stackars kissemissen :/ Hoppas han blir bättre snart!

• MissHellen

Elton är rolig han, när vi inte ska nånstans då sover han inte så här länge.. Men BARA för att vi ska bort nu, då sover han som en stock Bara för att han kan få vakna nu haha! Skit unge Jag får väl se till att jag är klar så han får en snabb slurk o nya kläder sedan

• MissHellen

Hallon: Haha, den där åldrn, den har jag fortfarnde Jag har fortfarande en glugg, en stor

Hmm, de var -96 så då måste jag ha varit 9 eller jag skulle fylla haha!

• MissHellen
    Hallonsocka skrev 2008-10-23 16:23:54 följande:
    MissH: Min syster har också glugg, jag ÄLSKAR det! Jag hatar raka tänder (som jag har) myyycket charmigare med glugg och grejer, ogillar att alla ska ha tandställning för att fixa sånt idag... Nej fram med fler gluggar till folket!!!
    Haha Tur då, för min är stor

Jag, mamma, mormor o min lillebror har glugg Mamma har nog störst. Får se om Elton oxå får de
Svar på tråden Augustibebisar 2008