Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

Hallonsocka skrev 2008-10-23 17:02:54 följande:
    MissH: hihi *håller tummarna för att han får det*
    Haha, jag vet faktist inte vad jag vill Men han kommer ju bli snygg hur än de blir
  • MissHellen
    KaOl skrev 2008-10-23 17:13:24 följande:
    hihi jag hade jätteglugg när jag var liten men fick tandställning - ett måste enligt tandl då.. oscar har världens mellanrum mellan flera tänder *min lille söte shrek *
    Enligt min tandläkare fick jag INTE de Dessutom går de ju i släkten, så jag fick inte för mamma häller

Då ville jag nog de, men nu skullede aldrig vara jag om jag tog bort den
  • MissHellen

Mareldsbarn: Va tyaskig du är haha
    Skönt att resan hem gick bra!

Hallon: Vad har jag missat? Vad har dom gjort med My? :/

• MissHellen

Mareldsbarn: Tur att de var lite kärlek med där

Hallo: Okej, då ska jag läsa i morron!

God natt på er nu Sussa sött!

• MissHellen

VT: Vilken kategori du kom på i fototråden då Hua!

• MissHellen

Hallon: Jasså? R har tjatat om mc-kortet i 100 år, så i år sa jag åt han. TA DE NU, så de blir slut på tjatet Tji fick jag, nu är de ännu mer tjat, då han inte äns har provåkt med de nya kortet haha!

Så vi har gjort en deal, slutar han snusa "får" han köpa mc. De var inget lätt val kan jag lova R har ändå snusat i 26 år o alltid sagt att han aldrig ska sluta! Så i kväll tar han sista snusen, om inte de är mer i dosan.. Jag lova han o snusa upp den, så han slapp slänga den Han tyckte de kändes så hämskt haha!

En HD är väl en dröm Helt klart! Men, de får komma om några år..

• MissHellen
    Lana skrev 2008-10-24 12:16:03 följande:
    Hur gör man när man har dop?vi tänkte ha dop sen efteråt bjuda på kaffe,tårta och bulle...ska man öppna gåvorna vid kaffet eller hur gör man??? nån som vill berätta hur ni gjort?
    Vi gjorde de efter smörgås tårtan då vissa fortfarande drack kaffe o käka bulla
  • MissHellen

Vad ska alla göra i kväll då? Idol kanske?

Svar på tråden Augustibebisar 2008