-
Haha, jag vet faktist inte vad jag villHallonsocka skrev 2008-10-23 17:02:54 följande:MissH: hihi *håller tummarna för att han får det*
Men han kommer ju bli snygg hur än de blir
-
Enligt min tandläkare fick jag INTE deKaOl skrev 2008-10-23 17:13:24 följande:hihi jag hade jätteglugg när jag var liten men fick tandställning - ett måste enligt tandl då.. oscar har världens mellanrum mellan flera tänder *min lille söte shrek *
Dessutom går de ju i släkten, så jag fick inte för mamma häller
Då ville jag nog de, men nu skullede aldrig vara jag om jag tog bort den
-
Mareldsbarn: Va tyaskig du är
haha
Skönt att resan hem gick bra!
Hallon: Vad har jag missat? Vad har dom gjort med My? :/ -
Mareldsbarn: Tur att de var lite kärlek med där
Hallo: Okej, då ska jag läsa i morron!
God natt på er nu
Sussa sött! -
VT: Vilken kategori du kom på i fototråden då
Hua! -
Hallon: Jasså?
R har tjatat om mc-kortet i 100 år, så i år sa jag åt han. TA DE NU, så de blir slut på tjatet
Tji fick jag, nu är de ännu mer tjat, då han inte äns har provåkt med de nya kortet
haha!
Så vi har gjort en deal, slutar han snusa "får" han köpa mc. De var inget lätt val kan jag lova
R har ändå snusat i 26 år o alltid sagt att han aldrig ska sluta! Så i kväll tar han sista snusen, om inte de är mer i dosan.. Jag lova han o snusa upp den, så han slapp slänga den
Han tyckte de kändes så hämskt
haha!
En HD är väl en dröm
Helt klart! Men, de får komma om några år.. -
Vi gjorde de efter smörgås tårtan då vissa fortfarande drack kaffe o käka bullaLana skrev 2008-10-24 12:16:03 följande:Hur gör man när man har dop?vi tänkte ha dop sen efteråt bjuda på kaffe,tårta och bulle...ska man öppna gåvorna vid kaffet eller hur gör man??? nån som vill berätta hur ni gjort?
-
Min nagel gick av, långt in oxå
kan lova att de gjorde snuskigt ont :/
MissHelene.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1
MissHelene.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1
MissHelene.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1 -
Snyggt nehär är då.. MissHelene.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1
Kanske måste klippa naglarna ändå
Hmm.. -
Vad ska alla göra i kväll då? Idol kanske?