• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Carinamamma84
    Svar på #2260
    Det är klart att jag gör.

Godnatt sov gott.
  • jeng

gaaaah, imorrn börjar jag jobba!!! haha, tänk om jag avskyr det när jag väl är där!!

• m0e

Hej hopp i lingonskogen!

FY va det var längesedan jag kikade in här! *skäms* Det känns som evigheter sedan. Har inte suttit mycket vi datorn alls de senaste veckorna (bara kikat in tvärt) då jag känner att jag inte riktigt haft tid. Håller ju på med barnrummet samt att jag försöker julstäda. den 13 dec blir det dop. Sen kommer ju julafton och så Theos födelsedag så det är mycket nu! Ska bli såååå skönt att få göra bort julen samtidigt som jag ÄLSKAR den och önskar den kunde vara längre

Jucea- Hoppsan! Vad kul Lycka till imorrn då!

• Mareldsbarn

Carina; Ja den sprutan du pratar om skall alla barn som är födda från och med 1 okt 2008 få. Övriga får betala för den. Den ges inte på BVC om man har fött barn innan. Alltså om jag vill att Julia ska få den så måste vi kontakta annan läkare och betala 800 kr per spruta. Tror det är 3 sprutor? Nu pratar jag om hur det är i Göteborg, någon annanstans i landet vet jag inte hur det fungerar med den sprutan. Vilken lyx att ni fick ta den. Jag ska ta tag i det där och boka tid för den sprutan till Julia. Det blir ca 2400 kr allt som allt men det är helt klart värt det när man tänker att man kan undvika ännu mer barnsjuka. Pengarna ser jag som en investering än att jag skall gå hemma från jobbet när lillan är liten framöver.

Idag åker vill till Ullared! Åh jag måste vara riktigt störd för jag bara älskar det

I nästa vecka ska Julia ta 3-månaders sprutan. En vän till mig följer med för jag är så rädd för sprutor att jag skiter på mig Jag kommer tjuta som en gris ändå så hon får gå med Julia in. Bäst så. En lugn famn kan Julia behöva vid det tillfället.

Ha det så bra idag tjejer!

• Mareldsbarn

Amelie; Haha jag var nog lite trött när jag skrev mitt inlägg ang sprutan för du har ju redan skrivit allt jag skrev. Snacka om återupprepande här. Sorry!

• Lana

mareld; ha det så roligt på Ullared

fick ett chatt meddelande på skype nu,en tjej som vill att jag kollar in hennes porr bilder...när jag tackar nej säger hon att om jag går in på den sidan så kan jag zooma in alla henne kroppsdelar :-0 haha helsjukt...säkert nån reklam för dem hemsidan...

• Vilda Tiger

Mareld
    Ha det så kul idag! Hoppas ni slipper stå i kö i det här vädret...

Lana
    HahahahAHAHAHAHA! Blir du inte lite sugen? Gud va sjukt att man tjänar pengar på en sån sak som kroppar och sex... Jag har läst att de tre industrier där mest pengar är i omlopp är vapen, knark och sex.

Lyckeli somnade precis igen efter lite frukost och lek. Jag lade henne i spjälsängen för att se det funkar för henne att sova där på dagarna ibland. Samma rum som jag sitter i nu. Marcus sover fortfarande, han hade natten. Hm, idag måste jag iväg och köpa mat till Lyckeliten men jag har INTE lust att ta mig ut i det här vädret! Blåst och regn på samma gång. Hoppas det  blir bättre framåt dagen.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Lana

VT; ja mäkta sugen men jag får ju tänka på att Elly är här med mig helt sinnessjukt eg...fy skam,de vet ju inte ve som tittar eller nått...kan ju vara skit  farligt...
    Gott,det gjorde Elly med gott att hon gillar spjälsängen,ska ni byta till den snart? det hoppas jag med det blir,hade tänkt gå en promenad men riktigt så kul är et inte i detta vädret...fast hade det blåst och regnat mindre hade jag bara paltat på mig

Svar på tråden Augustibebisar 2008