• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Saliva123

miss h
    söt! tyckte han om det?

jucea
    så har vi haft det med beata senaste 2 veckorna också! visst är det härligt när man kan lägga uppe och de sover vidare?! härligt att vara man o kvinna någon timme innan man sover, som mamma o pappa igen!

här är också vackert väder. hade fått en tid till bvc och skulle vaccinera beata idag. pusslade och hade mig så att det skulle passa med mat o sömn o allt (ja, ni vet) tills vi skulle vara där 11.30. hade tänkt gå vidare upp till centrum o köpa en present till en kompis som fyllt år och kommer hit ikväll, men när jag skulle stoppa in vagnen i bilen (stressad) så har bakluckan fryst igen! SKIT! in m vagnen i garagret o iväg. väl där, så säger de att det måste blivit något fel, har inte alls tid idag. suck. fick väga o mäta iaf. hon är nu nästan 63 cm och väger 5280 gr. lång o smal

är missnöjd och ska nog byta bvc-tant. inte det första hon schabblat. tydligen stod en tid på mig den 7e, men den hade jag inte fått, och när jag inte dök upp då kunde man ju tänka att hon skulle hört av sig kanske? vet ej om jag berättade att hon meddelade mig om första mammagruppstillfället på min sambos mobil kl 8 samma morogn som det började kl 10. han hörde meddelandet på sin lunch... trots att jag ringt och frågat en annan tant ett par dagar innan. trist! funkar sånt där bra för er andra?

• MissHellen

jucea: Ja, han tycket de väl var sådär

Så kul att Ted gilla de! Jag tänkte försöka helamma så länge som möjligt iaf (6 mån. rekomenrerar dom va?!) men kanske börja med liiite smakisar iaf

Ja, ta de sedan! Du sliter ju ihjäl dej annars!

• MissHellen

Saliva123: De var sådär, de mesta kom ju t lika fort igen Men inte helt äckligt iaf

• MissHellen

Ojdå, de åkte iväg för tidigt

Salvia123: Ojdå, jobbigt när man fixar do donar med allt, sedan bara skiter de sej!
    Är tanten gammal eller?

• Vilda Tiger

MissH
    Haha! Sötisen! Det är helt okej att det åker ut igen - det är ju vitsen med smakisar. Att de bara ska smaka lite.

Salvia
    Näää, sicken tant! Åh, va tröttsamt... Jag har en bra en, det är snarare jag och M som har varit snurrigare än någon gång tidigare i livet och missat TVÅ besök där, varav ett var till läkaren. Men hon är så trevlig så ändå, bedyrar att det inte är ngn fara alls och ger oss en ny tid. Jag och M skäms ögonen ur oss men hon ler ändå.

Jucea
    Ja, sedan får ni faktiskt vila lite så ni orkar med julen också! Det kommer flera dagar då ni kan greja med renoveringen, men jag förstår ju att man vill få det klart med.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Hallonsocka

Hej hej! Har vart på promenad idag, och kommit iaf över 10.000 men ska inte räkna den här veckanm så noga eftersom jag ännu inte är så kry :-/ Men skönt att gå var det i alla fall!

Idag blir det hemmagjord pizza här hemma.. götta!
    Hur har alla ni det?

• Lana
    Jucea;Ni är så himla duktiga du och Ph...och Ted är ju supersöt,kul att han gillar äpple puren!

Hallon; inte illa med 10.000steg....åh pizza va GOTT..

saliva; vilken tröttsan BM,tycker värkligen du ska byta...

pling; härligt att se dig inge ojoj 68 han växer Måns..
  • goshheidi

Jucea, tack för tipset om gallsåpan! Hittade här i butiken och det fungerade jättebra! Alla bajsfläckar försvann.

• Lana

Heidi; fy va hemskt med din pappa...

jucea; tråkigt med Silas...

• jeng

heidi, vassego! vad skönt att det försvann!!!

lana, tack!!

vt, jajjemenn! men nu går det ju lixom att vara i rummen iaf, o biblioteket går at städa tack vare garderoben!! så nu känns det lite bättre iaf o allt behöver inte vara klart! börjar j jobba imorrn med ju! hahaha!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008