• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Hallonsocka

Hipp hurra för Mysan som idag blir tre månader. Därför tänker jag skriva ett blogginlägg senare med BILDER på henne i :-P hoho.

MissH: Ja, jag säger som de andra. Du är en fantastisk mamma till E och nog får han i sig tillräckligt med mat. Jag tänker också ofta att jag kanske inte har tillräckligt till M eller att den inte är fet nog. Då tar jag och tittar på hennes valkar och inser att det nog inte är nått fel på mjölken trots allt. Tillåt dig själv gråta, du måste få bryta ihop då det är jobbigt, du är ju inte övermänsklig! Nu har jag det inte lika tufft som du har det, men du ska då inte tveka på dig själv. DU ÄR FENOMENAL!

Rimfolina: Hugah vad jag grät då jag läste om din brorsson

Carina: naaaaw så fin han är Amadeus!

Lille: Hjälp! Nej jag klarade inte av att se det där!

Här har vi ätit hemmagjorda hamburgare, skulle vart igår redan men så blev det inte. Sedan så har vi också vart på stan och kikat lite. M sover i babysittern A spelar tevespel. På berghem intet nytt

• Carinamamma84
    Svar på #2501
    Stoooort grattis
    Hallon flickan till söta goa My

Tack så mycket ja han är så tung att jag får faktist ont i armarana haha tänk 24 bilder och så bara 20min typ ÅÅÅÅh så himla ont i armarna Gud ja haha.
  • Vilda Tiger

Hallon
    Hon är söt som socker, My! Den där randiga dressen med luva, en likadan har Lyckeli på sig idag! Mycket bra smak ni har, får jag säga. Du, har du samiskt blod i ådrorna? Du har så vackra ögon som liknar samiska....

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Carinamamma84
    Hej kan ni hjälpa mig lite
    Alltså jag har skaffat plus och ja nu kan jag inte änns gå in på min sida för att göra något det blir bara stop
  • Hallonsocka

VT: haha, nej det är kanske mitt ryska blod?

Carina: Har inte plus så kan tyvärr inte hjälpa :-/

• Hallonsocka

VT: eller nu måste jag rätta mig, karelska blod, fast det tillhör numer ryssland, den delen vi kommer ifrån fast det var inte det då min släkt bodde där. Ajja, finskkarelska blodet. :-P
    Har faktiskt hört det förut! Alltså samisk-hållet-utseende...
    *svamlar på skyller på amningen*

• Lana

lille;jag hittade en tråd med bla detta klippet i...men vågade inte lägga in det här men det är helsjukt...ska leta upp en jag tycktew va värre...

• jeng

vt, vadå 16åringar??? ph gör fan inget annat än kastar bollar, skjuter gummisnoddar osv... för en vecka sen fick han ett stort glas vatten ner i sin bärbara dator hahaha... jadu, jag förstår mig inte riktigt på den arbetsmiljön, men jag tror han är sån, för det blir så på alla hans jobb!

ja, tur att huset fanns kvar, annars hade jag gråtit en skvättt. nån silas fanns inte under röran dock! dumma skitkatt!

• Lana
    MissH;Carina; era pojkar är SUPER fina

Hallon;GRATTIS TILL MY!

Här är länken,och ha ljudet rätt högt så blir det bärre...

">

Svar på tråden Augustibebisar 2008