• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Rimfolina

Usch, jag fick ont i magen av att titta på det där klippet! Jag är rädd för att lyfta Tyra i bara armarna, är så rädd att något ska gå ur led.

• KaOl

lille: men vilken idiot!!! klarade inte att se héla klippet!! snacka om risk för skador i armar o ben!!

amelie: vad jättefin du var!! hur länge sedan är det?

nu snöar det här med!

• jeng

carina, ted ligger som vanlit i gymmet och busar och ser på mora träsk på tv hahahaha... helt sanslöst vad det kan vara roligt! idag har han fått sin snuttefilt som kom med goboken också. har äntligen kunnat tvätta den! så nu har han nåt mer att bita i!!! grattis i förskott förresten, för jag lär väl ha fullt upp med teds fest imorrn för att minnas det!!

haha jag vågade inte heller se hela klippet, för jag var typ säker på att alla skulle skratta och oj vad skoj vi har, och sen PANG så ÄR det nåt som går galet, typ ungen faller eller armen knakar av eller nåt... usch....

• Rimfolina

Tack tack! Jag har dock förmodligen ingen chans att få ihop lika många steg som många av er andra då långpromenader inte ligger i topp på storasysters "mest-spännande-lista"...

• jeng

jag är ju den som går absolut minst i tråden tror jag ! och jag avskyr promenader... så mig ska du nog kunna slå!

• Rimfolina

Nä, nu måste jag snart väcka mina barn, har ni hört så tokigt!? Vi ska åka in till stan en sväng och det börjar bli brådis...

Trevlig helg!!
  • MissHellen

Tack för att ni bryr er

Natten har varit suoer jobbig, jobbigast på väääääldigt länge! Elton har nuttat värre än värst.. Jag är halft dö!

Men nu har jag precis pumpat ur 125 så jag tänkte blanda i kväll, hur ska jag blanda?

Tutten tar han inte, då skriker han rätt ut!

R är verkligen toppen Han försöker göra allt så bra som möjligt!

Min mormor var precis här, så då grina jag en skvätt till Hon är så go, hon erbjöd sej göra vad som hällst! Gå ut med Elton o gå, ta han en kväll/dag, ta ledigt bara för att jag ska få sova Hon är bäst!
    Dock när jag får de serverat, backar jag lite :/ Måste vara knäpp!

Carina: Super fina kort!

• Vilda Tiger

lille
    Jag vågade inte titta klart på klippet...

Jucea
    Haha! Så huset fanns kvar där under! Vilken tur.

Rimfolina
    Kul att du joinar gå-tråden!

MissH
    Men du, testa en gång att låta din mormor ta Elton på en lång promenad. Bara en timma på egen hand kan göra underverk! Och din mormor tar säkert jättebra hand om honom under tiden.

Jag och Lyckeli var på jobbet idag. Usch. Jag kom fram till att jag vill vara hemmamamma jämt. Orkade inte med att pucko-elever som bara klagade och kastade tavelsudd (herregud, 16åringar kan vara otroligt omogna). Jag och M talade om det när jag kom hem. Jag vill ha en fast tjänst och det verkar inte som om de är beredda att ge mig det där jag jobbar. Så jag ska börja kika efter annat.

Älskade Lyckeli kom 080722
Svar på tråden Augustibebisar 2008