• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • lille08

Vad ni skriver här... har lite dåligt med tid över till datorn emellanåt känner jag!

Jag, William och Sixten (hundvalpen) har varit ute på morgonpromenad. Minusgrader och snö har vi här idag, men även SOL! Härligt!

Har ni sett denna länken förresten?! Usch, jag vågade knappt titta!
    www.liveleak.com/view

• Rimfolina

Lana: Jag brukar försöka "mjölka" lite för att det ska rinna till fortare, du brukar det gå bättre. Men Ester krånglar mest när hon är för trött (då funkar det) eller när hon inte är så hungrig som jag tror och då funkar det ändå inte...

Ja, visst är det en sorglig historia om Vilmer, men som Anna och Fredde säger: De har inte valt det men de kommer att få leva med det, det är bara att acceptera! De har hanterat det otroligt bra, jag hoppas bara att det inte kommer några större bakslag...

• Carinamamma84
    Svar på #2471

Alltså vad är det för sjuk människa :-/
    men ungen skrattade ju hmm konstigt

• Mareldsbarn

VT; haha jag sa precis samma sak igår till Daniel Blev superglad så när vi sprang ut på balkongen såg vi att det bara var hagel

Nu blir det kaffe o choklad med en vän i min soffa!

• Amelie

lille: Huga. Jag som ibland tror att R ska gå sönder när jag lyfter i honom på något konstigt sätt.

KaOl: Äntligen finns frisyren i bildtråden...

• jeng

carina, gud vilka fina bilder!! och han är en stor kille din didos!

lille, gud vad läskigt!!! usch haha jag som blir nervös när ph lyfter ted i fötterna istället för händerna så han hänger upp och ner några sekunder hahahaha!

• Carinamamma84
    Svar på #2476
    Tack så mycket
    Din Tedd är ochså stor åååh så mycket hår han har alltså hehe gulligt ju
    Vad har din pojk för sig??
  • Amelie

Carina: Jättefina bilder. Vad han är stor och duktig! Och söt som en sockerbit.

• Carinamamma84
    Svar på #2478
    Tack
    Haha min Sambo säger att han liknar en sköldpadda hahaha det håller jag med om
    Ja spuper tjock stor pojk
    Och redan modell hehe

Så vad har du för dig med lillen då ??
    Vad ska ni hitta på hela familjen ??
    Själv ska vi ut snart och i morgon är man äntligen 1 år äldre igen hehe och ska ut och festa mamma kommer hem till mig i morgon och tar hand om mina trollisar
  • goshheidi

lille, oh fy va hemsk video. Jag tycker så synd om dendär babyn!! Värst var det när han höll i bara en arm och svängde runt. Härregud!! Armarna måste ju gå ur led flera gånger på stackarn!

Svar på tråden Augustibebisar 2008