• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Hallon
    Ja, kanske är det den ryska delen av dig som lyser igenom så fint! Jag tycker du är otroligt vacker.

Carina
    Jag vet inte vad felet kan vara för dig... Sorry!

Jucea
    Haha! Jadu, jag antar att den jargongen finns på många ställen. Men det här GNÄLLET jag mötte idag -det är jag inte van vid nu. Gud va tröttsamt det var! Usch, ska nog bli författare istället och jobba hemifrån. (Ja, det är jag ju den enda som vill bli, eller...? Lär blir enkelt.)

• Carinamamma84
    Svar på #2510
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ detta kan man ju inte se
    Nu måste jag ut mår piss
  • Carinamamma84
    ÅÅh nu kommer jag inte få bort detta från huvet
    Måste ut och ta en Cigg
    Varför gör man detta mot sinna barn ??!!!!
  • Mareldsbarn

Carina din lillkille är superfin! Bilden på er tillsammans är otroligt fin!

VT; Urk för gnällande ungdomar Det närmar sig jul och jullov, kanske lite av gnället hör dit. Skönt att du ska vara hemma ett tag till va?

Jag vägrar kika på videosarna. Tittade in 20 sek på Lanas och det räckte för att hjärtat skall slitas sönder och tårarna började spruta.

HalloN; Grattis lilla My! Vilka fina bilder du har tagit på fina My! Det är så roligt att se!

Nu har vi precis svullat räkor och kräftor! Mmmm för färska skaldjur. Var bra pris i fiskaffären så jag kunde inte låta bli.

• Hallonsocka

VT: Men oj! Tack så mycket Vad glad jag blev *rodnar*

• Lana

Ja den videon jag la in e helt SJUK....jag lipade hur mycket som hälst...förstår inte hur man kan göra så mot en sån lite...sen höra bebisen skrika och han skratta...hua *ryser* resten av videon är typ psykologer som analyserar mm...

• Vilda Tiger

Lana
    Det där klippet ångrar jag att jag såg! GUD va dåligt jag mår nu... Gråter som en gris med. Usch... jag vill rädda alla barn i HELA VÄRLDEN!!!

• Lana

VT;jepp jag med...alla får gärna bo hos mig,även om det blir trångt...jag ångrar också att jag såg på det,även att jag hittade den DUMMA tråden med MASSOR sånna videos...

• Vilda Tiger

och jag hade inte ens ljudet på... Snälla, inga fler såna videos här! Hoppas den killen får stanna i fängelset bra länge.

• Vilda Tiger

DE FÅR BO HÄR MEEEEEED!!! *Toklipar* Gud, jag pallar inte att tänka på att barn far illa sedan jag blev mamma. Det var hemskt redan innan, men nu mår jag fysiskt illa och får ångest av de tankarna.

Svar på tråden Augustibebisar 2008