• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • MissHellen

Haha, 45 minuter sov han gott. Sedan vakna han med världens rap! Nu har han fått nyblöja o nu äter han mat hos pappa 60ersättning + 60bröstmjölk, återstår o se hur de går.. Har verkligen inte höga förhoppningar nu, typiskt!

• jeng

missh, skitbra början ju, även om han vaknade igen! jag menar, att ni får 45 minuter tyst och lugn, utan att ni behövt spendera flera timmar på att natta honom, det är ju jättemycket värt!!! jag har levt länge på att ted vaknar, äter, somnar utan att tjaffsa! för då klarar man sig ok även när han vill äta varannan timma om natten! och det där med att blanda mjölk o ersättning verkar ju ha funkat bra också!

• Mareldsbarn

MissH,Hur går det för er? Har han somnat igen? Tänk som Jucea sa, 45 min fick ni njuta! Toppenbra! En fin början vettu!

• MissHellen
    jeng skrev 2008-11-21 23:22:55 följande:
    missh, skitbra början ju, även om han vaknade igen! jag menar, att ni får 45 minuter tyst och lugn, utan att ni behövt spendera flera timmar på att natta honom, det är ju jättemycket värt!!! jag har levt länge på att ted vaknar, äter, somnar utan att tjaffsa! för då klarar man sig ok även när han vill äta varannan timma om natten! och det där med att blanda mjölk o ersättning verkar ju ha funkat bra också!
    Ja, de var helt underbart

Nu sover han hos pappa, ska slänga han i vagnen sedan ska vi slänga oss själva i sängen oxå

Som sagt, en bra början!
  • jeng

vi börjar äntligen bli klara med städningen här!!! har till och med börjar plocka fram lite av snacks och tallrikar och glas och såna saker... ojoj, jag kommer vara helt slut imorrn kväll när festen är över!

• Carinamamma84
    Lycka till Jucea i morgon dagen
    Nu ska jag städa lite innan Sambon kommer hem sen ska jag natta mig själv få se hur lätt detta blir Asg

Jippi nu är jag 24årar
    Hurra för mig själv hehe
  • Amelie

Fy fasen vilken hemsk video Lana. Varna mig innan ifall ni lägger ut fler såna, jag vill inte se dem! Jag mår jättedåligt. Vad är det för sjuka människor som gör så? Det är ju helt groteskt. Jag vill bara gråta.

Jucea: Lycka till i morgon.

KaOl: Det är 10 år sedan snart. Tråkigt nog höll det inte.
    Fast jag är lycklig som det är nu.

• Amelie

Carina: Jättestort GRATTIS! Hipp hipp hurra!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008