• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Carinamamma84
    Hära la Didos sig kl 19.00 så ebba kl 20.00 o sambon spelar
  • Mareldsbarn

Är det bara Julia kvar som är vaken då? Här grinas det och kinkas. Hon har ätit mängder, gäspar som sjutton men är inte nöjd med nånting mer än 2 min. jaja det blir nog bra snart

• Lana

MIssH;HÄRLIGT härligt...såå glad för er skull...ja om han sover så här tidigt några dat till så blir det kanske lite myspys

• Snart sommar

Mareldsbarn: nädå, lilleman börjar en av sina vakenperioder nu .

Jag väntar på att mina auktioner ska avslutas. Sen blir det till att skicka vinnarmail. Verkar inte bli så mycket den här gången, men lite exra klirr i kassan blir det ju.

• m0e

MissH- Haha ja det är en nolla, men det går bra med O också Jag fattar ju vad du menar

Hallon- Har sett nu och håller helt med! Det var BRA men inte lika bra som Eva! Inte mycket som klår den kvinnan

VT- Ju fler desto bättre

Här sover också barnen. Theo har aldrig varit särskildt lätt att lägga så jag blev glatt överraskad när det visade sig att Tilia är raka motsatsen vid 19-20 på kvällen är hon trött och visar det ganska tydligt. Lite mat, in med tutten, ner i sängen och så sitter man med henne en stund så somnar hon på ett par minuter
    Nu kommer jag säkert att få sota för det de närmaste kvällarna för att jag skryter så på henne haha

• Snart sommar

Lillen har ännu inga som helst rutiner, speciellt inte på kvällen. Men jag har börjat märka att är han bara ordentligt rapad och mätt så kan jag lägga ner honom vaken i vår säng och så somnar han själv. Men bara på dagen, inte på kvällen. Tror det är för tyst på kvällen när dom andra barnen lagt sig.
    Jag hoppas iallafall att det ska hålla i sig.

m0e: klart, så fort barnen fär nys om något som vi föräldrar tycker är bra/trevligt så vänder dom helt om .

• Carinamamma84
    Jag ser det snö jag ser det snö det var ju roligt HURRA
    Nu tar vi fram pulka det var ju rolig HURRA
  • Lana

snart vad heter du på tradera?

Mareld; här sovs det just nu hoppas hon somnar snart pluttan...brukar hon vara orolig på kvällarna?

• m0e

Snart sommar- Ja men visst är det så! Precis som att de alltid ska sätta igång och gallskrika just som man ska sätta sig ner för att äta middag. Här slår det då aldrig fel

• Mareldsbarn

Lana nu somnade hon 22.30. utmattad. Alltså hon har nog helt enkelt svårt att varva ned. Inga kvällsrutiner finns. Vi pratar nu om att testa lite olika varianter så att vi hjälper henne lite på traven. Nu sover hon i varje fall för natten. Skönt för henne.

Svar på tråden Augustibebisar 2008