• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Carinamamma84

Ebba mår bättre
    Och jag vaknade precis upp han bara lägga Didos på babysittern och in på Toasen åkte sambon i väg för att jobba
    Så han bara se honom se åkte han Haha vilken diss
    Fast sovit gott det har man inten tvekan likom har dregglad själv jag med så Didos är inte ensam med det Iaf Haha

Idag ska jag ta en promenad ut ta fram Ebbas fulka och låta henne åka lite HOPPPAS att hon gilar åka denna gången hon har aldrig gillat att åka pulka förut hon har väl varit rädd för pulkan och varför vet jag inte

• Zitrus

Hello Girls! Jag tror nästan att jag hade glömt bort vad en dator var. Grimm är så alert på dagarna så det blir inte många minuter över till annat.Sover gör han på natten och de vill mamma också.

Hoppas ni har de bra, tänker på er!

• Carinamamma84
    Svar på #2673
    ÅÅÅh vad kul
    Låter ju full proppat ju haha
    Blir så avis vill ju med.

Stort grattis iaf hehe vad har teddan på just nu då
  • Carinamamma84
    Svar på #2682
    Gud vad söt Grimm är
    Alla är vi ibland lite upptagna haha dom hära små sätter nog fart på oss alla mammor haha
    Men just nu leker Amadeus och Ebba (Ja ebba springer runt som en vild Höna och Didos skrattar) Haha
    Älskar mina barn så otroligt mycket.
  • Snart sommar

Idag är jag less.

Lillens krånglande vid bröstet blir bara värre. Tar längre och längre tid att få honom att äta ordentligt mitt på dagen. Tur att mellan sover då, men det är ju drygt att hålla på med ett mål i över 1½h.
    Tänkte sluta med amningen efter nyår, men funderar på att sluta tidigare. Har köpt hem NAN och ska prova den snart.

Lana: vad säljer du då? Jag säljer mest barnkläder, men har en del annat jag tänkt lägga ut också. Ska bara få tummen ur.

Idag är tredje dagen i rad som det är lite vitt ute på marken.

• S u s s

Carina - Vad sött att du tänkt på mig. Jag hinner ju inte in här så ofta, vi är ofta iväg eller har besök själva, stortjejen kräver underhållning. Miranda är 2 år, jag fick alltså henne när jag var 22.

Jucea - Kalaset lät maffigt, vad kul ni verkar ha haft!

• Carinamamma84
    Svar på #2686
    Ok men du var iaf en Ungmamma
    Hehe åååh 2 år snart 3år detta går otroligt snabbt min Flicka blir 4år i sommar
    Tur att Didos är fortfarande liten

Hmm jag har nog aldrig varit borta kanske en dag så när killen ska hålla på o sitta och ladda ner Filmer och musik.
    annas är man nog inne oftast iaf.
  • Vilda Tiger

Hejhej

Jucea
    Kul att kalaset blev så lycket!

Här är det sådär. Marcus fick samtal från Sahlgrenska förut. Det var en dam som sa att "det här ska vi inte vänta med alls", antar att det var läkaren som ska operera honom. Han läggs in imorgon kl 11 och samma dag ska han magnetröntgas. Sedan ska han opereras på onsdag, och måste ligga kvar inne tills på fredag. Då får vi se om han får komma hem. Känns tungt. Marcus är ledsen för han gillar inte tanken på att op plus att va borta från oss så länge. Jag är ledsen för att jag inte står ut med tanken på att de ska hitta ngt imorgon på magnetröntgen. Hålla tummarna för oss, alla!

Älskade Lyckeli kom 080722
  • MissHellen

Jucea: Kul o höra att de gick bra

Vi var ju oxå inne på o köpa en ny bilstol, då remmarna var för korta då Elton satt i overollen!
    Men vi var på barnenshus o skulle kika på en ny, en som vi har nu, en fast bas i bilen som man bara klickar i. Fast för större då. Men de fanns inte! Utan då blev de en fast stol i bilen i stället, vilket vi inte vill ha då Elton alltid somnar i bilen.
    Men då plockade hon ur alla skydd under rumpan på han, då satt han HUR BRA som hällst Bälterna passa o han satt som en kung! Så vi slapp byta Kändes super bra! Dock har vi en Graco

VT: Jag hoppas o ber att de är en fas som Elton är i! Den har ju hållt ganska länge (men Lina sa väl att den kunde hålla i 6 veckor?!) så jag hoppas de är över snart Jag orkar bara inge mer!

Jobbit för er alla tre Håller alla tummar o får för eran skulle

• KaOl

vt: åh så jobbigt för er . men vad skönt ändå att de tar det på allvar o inte slarvar! det gick lika snabbt för vår del när de upptäckte oscars tumör (ja eg snabbare - vi fick gå direkt fr läkarbesöket in på avd där vi blev inlagda) men det visade sig ju vara godartat!!! håller tummarna stenhårt för att det är samma för m!!! *stor kram t er alla tre*

Svar på tråden Augustibebisar 2008