• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • KaOl

hmmm joo - både och här!! Tror att vi har rätt bra koll på allt som ska göras MEN jag börjar bli helt nervös o bubblig oxå!! Ska bli så himla mysigt. Vi har kämpat en sån lång väg för att komma hit - värre än värsta såpan - och nu är vi här!! så himla underbart!

• Lina S

Åhh så härligt KaOl, önskar att jag vore i dina kläder. Funderade på att göra samma sak faktiskt men jag orkade inte ta tag i det.
    Nu ska vi nog gifta oss i Rom sommaren 2010 istället.
    Jag ska bjuda S på en resa dit i sommar då han fyller 40 (gubbe ) som överraskning så kan vi reka lite, var vi vill ha festen osv.

Ser någon ensam mamma söker?
    Jag blir lite avundsjuk, jag vill också vara sådär nykär, vilken underbar känsla det är. nu är man ju förälskad i sin lilla bebis, men jag skulle villa känna sådant pirr med S också. Skulle inte byta ut honom mot någon annan i världen, men det är ju inte så spännande. Men så blir det ju alltid efter några år!

• Vilda Tiger

Lina
    Jag såg just idag, just då hon valde den där Rickard från Gbg. Första stunden jag sett på programmet, men genom reklam vet man ju vilka de är. Jag lipade som en tok! Åhhh, va sött! Jag håller med - den där känslan vill man konservera och kunna ta fram när som helst. Det krävs lite jobb för att minnas exakt hur det var när man var nykär. Säger som du - skulle aldrig byta ut M men man vill ju att det där pirret ska vara konstant.

• Mareldsbarn

Lina, Salvia, VT och Lana; Tack för era svar! Nu är jag med på banan igen

Lina; Hm missade det idag men jag har sett tidigare och det ser så himla mysigt ut Man blir alldeles varm när man ser paren

Jucea; Hallå var är du nu frökenlöken? Jag saknar uppdatering om gårdagen Är ju nyfiken!

• Vilda Tiger

Håller med Mareld: JUCEEEEA!!! Vill höra hur det gick igår ju! Komsi komsi...

• Carinamamma84
    Hehe Amadeus är så sööööt han har hittat sina fötter så nu stoppar han dom i munnen och leker med sina fötter
  • Lina S

Så irriterande, innan har Sam somnat för natten vid 20-21 tiden. Nu vaknar han vid 21-tiden och är jättepigg och vill vara vaken. Då vill jag ju ha ensamtid när E äntligen har somnat...
    Han sover mellan 16-18 typ, ibland bara mellan 16-17 och ibland 17-18 och sen är han vaken till 20-tiden och därefter har han somnat för natten innan, men inte nu inte. Nu ska han helt plötsligt ha en vaken period till. Igår var han vaken till halv tolv

Svar på tråden Augustibebisar 2008