• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Wiem

Linn: Vet inte om det "måste" vara feber med i bilden när det är öroninflammation, just i Oscars fall kan jag tänka mig att det hade "gått så långt" att det blev så plötsligt hög feber. Det är ju två veckor sen han var så där dunderförkyld och när jag tänker efter så har han varit ganska gnällig och ledsen ett tag. Kan ju ha legat och "grott" eller hur man ska säga sen dess, vad vet jag. Så blev det feber när det blev såpass infekterat att trumhinnan sprack. Hmm ja det där var bara min fundering.
    Nu så här i efterhand när jag tänker på det så har han gråtit och skrikit på ett annorlunda sätt, han har låtit ledsen i vissa gråt, och ibland så har han skrikit helt hysteriskt och blivit spänd som en båge. Taskig man känner sig nu när man tänker att han antagligen hade ont

Sitter här o kikar med ett öga på Idolfinalen och ett öga på datorn. Båda barnen har somnat, den största är hos sin pappa och maken är ute med jobbet... Alltså har jag värsta chansen att göra vad jag viiiiiill!!!! Funderar på att sätta mig med fötterna i ett fotbad och bara njuuuuta. En kopp te, en tidning och fötterna i fotbadet.....

Ska bara rösta först

• Wiem

Linn: Var det du som kände nån som fött barn hemma och hade nån länk till nån historia nerskriven om detta? *vill gärna läsa*

• linn78

Wiem: tror det var lina som kände hemmaföderskan! Ha det så skönt i fotbadet, låter härligt.... Jag ska försöka övertala sambon att se Harry Potter, vanligtvis avskyr jag fantasi filmer men otroligt nog gillar jag Harry Pothead

• Wiem

Jucea: vad händer?

Linn: Aha jag blandade ihop er

• jeng

ted vaknade, hörde honom i walkietalkien, så jag gick upp till han! sitter och söver honom, och då hör jag "hallå hallå" i hans ända av walkietalkien... bara det att den sändaren som står här nere måste man hålla in knappen för att kunna prata i....

• Lana

linn;haha men varför inte?
    vilken av filmerna ska ni se?

jucea;fy va läskigt

Svar på tråden Augustibebisar 2008