• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Wiem

VT och ni andra som bor i götet har ni sett i gp idag, Liten Clothes har konkursutförsäljning av sina barnkläder!

• Vilda Tiger

Wiem
    Heter affären "Liten clothes" jag hittade inte det på Eniro... Har aldig hört det förr.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Wiem

Lana: Krya på er! Magsjuka är iiiinte kul

• Lina S

Weim - fy stackars liten.

Lana - krya på dig!

VT  - vilka underbara nyheter såhär inför helgen

Idag var det lucia på Elliots dagis, de var ju så söööta. Synd att jag inte kan lägga ut bilder på de andra barnen. Det blev bara en på Elliot i bildtråden.

Vårt pepparkakshus ramlade ihop idag, så vi var ju tvugna att äta det, Elliot och jag

Det var Elliot som vann tävlingen där man skulle namnge underlaterna. Med mammas hjälp så blev det plus och minus Vi blev 100 kr rikare haha

Idag ska vi klä granen, så mysigt!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Hallonsocka

hej hopp... har itne hunnit läsa. Hållt på en massa idag. Hoppas alla har det bra. Vi verkar ha fått vårt ps2 med massa spel sålt. Perfekt inför julhandeln (hade lite för många konsoler )

• Tvåbarnsmamma84
    Hej Hej
    Nu är man hemma igen
    Nu har vi varit på ebbas dagis och set luciatåget hehe så gulligt ebba var så fin har tagit massa kort som jag ska snart sätta in på blogget
    Didos var peparkakka haha men ja han hade bruna byxor och vit tröja hade lite brottom 

Nu är pojken min utmattat och sover i babysittern.
    Sambon jobbar och ebba leker med katterna.
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • KaOl

lana o vt: tyvärr kan bebben få maginfluensa även om man ammar (många som säger att de inte kan få det, men det stämmer inte!). Jag o stora sonen hade det samtidigt när han var 5 mån o då helammade jag (förutom smakisar) - snacka om uttorkning för min del (och snacka om att jag var bister mot dåvarande mannen som lämnade oss på det viset för att åka på konferens )

• KaOl

Rimfo: åh, lider så enormt m henne!!!! kan inte ens tänka tanken att inte ha min lille Måns här! och tänk vad man behöver läsa något sådant för att få en spark i ändan o sluta gnälla över en sömnlös natt (inte riktat mot er stackare som aldrig får sova - bara till mig själv!!!)

*älskar min underbara varma, goa, trollunge*

Svar på tråden Augustibebisar 2008