• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Lana

jucea fy ännu värre,jag hade dött...jag låser alltid när jag är ensam för det är så läskigt...vi bodde vid färjan innan och då vandrade det in folk ibland...

• Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3790
    åååååh shit vad läbbigt o jag som är ensam hemma ochså
    Vet du om det finns någon som dött där ni bor??
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • linn78

Jucea: oooohh, jag hade dött på fläcken.... Jag är livrädd för sånt, tittar aldrig på skräckfilmer för då kan jag inte somna sen Gick du ner och kollade?

Lana: Vet inte vad den heter på svenska, den går på canal+ så det borde vara den senaste eller? Kan det vara Fenixordern eller nåt? Vi har spanska canal+ hemma så det är därför jag inte vet alltså....

• Kvack

Angel: vilken mysig film.

Lana: krya på dig. Magsjuka är det värsta jag vet.

Jucea: usch vad otäckt.

MissH: Vad skönt att det bara var 5 matningar.

• Tvåbarnsmamma84
    Jag äääälskar skäckisar haha men jag är svag när det gäller spöken och andrar så jag själv har blivit jagad av en ande OCH det var inte kul fy fannn vad jag blev rädd när jag inte såg någon när jag vände mig o men hörde när jag gick och sprang på en grusväg var inte ensam häller hande med mig min killkompis o han blev rädd *ASG*
    Sen när min mammas kille dom samma dag jag blev gravid med och väntade ebba så fick jag se mammas kille i spegeln jag var så rädd har nog aldrig varit så rädd till och med jag såg nog ut som en spöke just då haha men mamma sa till mig när jag berättade att han ville nog bara säga farväl och ville se om allt var som det skulle.

Detta hände samma dag jag fick reda på att han hade dött
    Guuud vad jag saknar honom Gråter 
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Wiem

Men skräm inte upp Jucea mer än nödvändigt nu då....

Jucea, detär inte Ph som kommit hem som skojjar med dig då?
    Ibland kan det bli störningar i dom där walkietalkiesarna, vi får ibland in annat folk i våran babyvakt, det blir så om nån använder samma frekvens.
    *klappar lugnande på axeln*

• Lana
    linn; fenixorden är den femte och sista som kommit på film..jag åller på attläsa den boken nu så jag kan se filmen sen min syster är HP fantast kul att läsa först och kolla sen,man fattar så mycket bättre...

kvack; ja det är inge vidaqre...
  • linn78

lana: kollade efter och ja, det är fenixordern. Ivan gick med på att se filmen, nu ska jag bara övertala att få se den på engelska och inte dubbad spanska, haha... Får fundera ut en bra muta Är du fortfarande dålig?

• Wiem

Jag byter ämne... till DOP!
    Ni som döpt / ska döpa era barn, hur hade ni dopfesten, dopkaffet, dop-vad-det-nu-blev efteråt?
    Dukning, inbjudan, tårta, mat mm mm
    Berätta!

Svar på tråden Augustibebisar 2008