• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • jeng

jag blev LIVRÄDD och kände mig som världens sämsta mamma när Ted ramlade av soffan. Han var ju bara en vecka gammal!!! Men han klarade sig bara bra!!! De är tåligare än man tror. Men USCH vad fåligt man mår ju!!!

• jeng

Japp, Ph är på julfest...

Hade han varit hemma så hade jag inte blivit lika rädd av "spöket" hahaha... han kan komma antingen kl 1 eller kl 3, så jag hoppas att han kommer nu kl 1....

• jeng

Carina, går det bra för dig??? Har ambulansen redan kommit kanske????

• Mareldsbarn

antingen 1 eller 3? Är det bussarna som släntrar in då menar du? D skulle på afterwork men hans afterwork har ständigt en benägenhet att dra ut på tiden.... Han lär inte komma hem förrän tidigast halv fyra-fyra tror jag...

Carina; hur går det?

• Mareldsbarn

Konstigt det där hur man kan skrämma upp sig för saker så fort man är själv men är mannen hemma så skulle man inte alls blivit lika rädd...

• jeng

ja precis det är bussarna! alt så kunde han ta taxi också om han missade nån av bussarna. så egentligen vet jag ju inte... rädd att han är apfull när han kommer... men men då får han sova i gästrummet isåfall... han är ju förkyld så man kan ju hoppas att han har vett att inte vara full...

jag tror det har att göra med att han direkt skulle ha påpekat för mig att nån har fått in vår frekvens och hört ted gråta på tråden... medan jag hinner tänka 77 andra saker först... varav spöken är den förstahahahaha idiot!

• Mareldsbarn

Haha, D är också förkyld. Han preparerade med kan jang, närsspray och halstabletter. Han är knäpp som går ut så här länge för imorn lär han ligga seg antar jag men då är det Lucia och jag har önskat glöggmys och pepparkaksbak. D är säkert också full när han kommer hem men det är alltid ok för mig så länge han fixar att vara delaktig dagen efter så att säga.

När man blir rädd så är man itne så realistisk

• Hallonsocka

Hej alla. Den här tiden har jag tid att läsa ikapp lite

JUcea: Men [shajse] fick du någon klarhet i vad det var med babymonitorn? AHA! Hihi hade ingen aning om att sånt kunde hända!

Carina: Åh fy Carina! Bra att du ringde efter ambulans så att de genast kan kolla upp lilla A. *kramar* Det är säkert ingen fara och du kommer att må bättre då du får veta det av sjukhuspersonal.

• jeng

hihi vi får besök imorrn...

ph kommer hem dryg o stinker... o då får han tåla att jag surar

• Hallonsocka

Men jösses att era karlar orkar festa! Haha, jag är lycklig att jag är vaken den här tiden (trots att jag kommer får sota för det imorgon då jag är dödstrött) så att jag får lite tid för mig själv!

Svar på tråden Augustibebisar 2008