• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Lana
    Här brukar vara rätt dött på helgen, tyvärr... Det är ofta då jag är ensam hemma (Marcus ska till en vän idag) och så sitter alla andra och mumsar lussekatter som du sa. Haha, fast det var just det vi gjorde nyss! Mumsade pepparkakor, hemmagjort julgodis och drack te. Innan Marcus ska åka.

• Lana
    VT; ja det är trist...spec när man inte har något att göra... precis man vill att alla ska vara här när man själv vill det och ingen här när man inte har tid för då missar man så massa Nu får vi lite besök,men jag kommer tillbaka
  • Lina S

VT - du får komma hem till oss ikväll så du slipper vara ensam
    Nu har vi förresten bokat Ian (fotografen) i januari, ååh det ska bli så roligt. Har ni gjort det än?

Carina - usch så otäckt. Hur gick det sen, mår Amadeus bra nu. Man blir ju livrädd när sådant händer.

Elliot sparkade (oavsiktligt) Sam jättehårt i ansiktet här om dagen, han blev hysteriskt ledsen då. Elliot blev också ledsen stackaren. Som tur var gick det över ganska snabbt, för båda Men jobbigt när man måste trösta 2 samtidigt.
    Som igår när jag nästan precis börjat amma Sam, då trillar Elliot av soffan (från ryggstödet ner i golvet) och blev jätteledsen. Jag fick lägga ifrån mig Sam för att trösta E, men då blev ju han såklart hysterisk när han inte fick mer mat. Ja det är inte lätt

Idag har vi klätt julgranen, den blev så fin!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lina S

Jucea - sno hans nycklar nästa gång hur gick det idag, fick du upp honom klockan sju

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Lana
    Han ska hem till en vän ikväll och spela tv-spel. Han bokade in det för länge sedan men tänkte inte på att det är lucia...

Lina
    Jag hade som plan att göra det innan jul  - men nu har vi rätt kasst med pengar då Marcus blev sjukskriven just då han skulle få börja jobba halvtid. Hans SGI är ju baserad på en halvtid så det blir inte mkt pengar... Men jag har det i huvudet hela tiden. Lite långt att gå hem till dig - annars hade jag kommit.

• Vilda Tiger

Lina
    Ja, eller åk dit där bilen står och sätt ett sånt däringa ljullås på det.

• Tvåbarnsmamma84
    Hej och tack jag är fortfarande chockat tänker på det hela tiden tänk o det kude blivit värre tänk o han hade döt tänk om han kunde ha börjat blöda han rammlade ner från min famn när jag stöd upp och det är väl minst en meter ner från bröstet ner på golvet
    Idag mår Amadeu jätte bra han fick sova brevid mig inatt jag sov igen alls hade öga på honom hela natten..han har busat med mig och skrattat så han hardet bra En lite blåmärke på kunden bara
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Vilda Tiger

carina
    Va skönt att det inte blev något värre än ett blåmärke! De klarar sig ju oftast, de små, som tur är.

Svar på tråden Augustibebisar 2008