• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3903
    Jo dom värkar göra det *Pustar ut*
    Men shit vad jag blev rädd jag blev så shockad att jag inte kunde börja gråta när han rammlade ner jag bara skakade i hela kroppen och han bara grätt ojojoj det var så otäckt
    Sen så helt plötsligt så blev han trött och slö och ville bara sova
    Så jag fick ju panik och kom in hit för att få hjälp att vad jag skulle ta mig till..
    Då hjälpte
    frånJucea hon sa åt mig att jag  inte skulle låta honom sova.
    Så när jag försökte väcka honom så kollade han bort alltså han kollade mot väggen ja inte på mig men sen så försökte jag få ögonkontakt och det började sen bli bättre men han började gråta lite men det var nog oxå att jag hade precis tagit upp honom och skulle precis värma ersättning åt honom när han rammlade ner från babysittern när jag höl i den shiiiit vad det var otäckt fy kommer allldrig få detta ut huvet
    Sen ringde jag 112 och sa vad jag hette och sa att mobilen kommer dö när som hälls och så gav jag gatuadressen och portkåten och berättade vad som hade hänt väntade i minst 3min och sen var dom hos mig.
    Dom kollade ut honom med lampa kollade ögonen och kollade refleken och om han han var stark allt var Ok sen fick han äta då dom var hära så det blev bättre.
    Abulansen tingde till Astridligrenssjukhus ifall jag skulle behöva åka men dom tyckte att han lätt bra för att åka in med honom.
    Så jag skulle bara väcka honom vid 3 tiden o kolla hur han var
    Han fick ju sova brevid mig jag höll stenkoll på min man..
    Han fick en blåfilt från dem och en liten Nalle
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Lina S

Så skönt att han mår bra idag Carina!

Elliot vann förresten tävlingen med att namnge undelaterna Hela 100 kr. Nu heter de plus och minus Fast jag kanske redan har berättat detta? *Förvirrad*

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Hallonsocka

Carina: Fy så hemskt, vad rädd du ska ha blivit! Vad bra att ambulanspersonalen stannade lite.

Vi har hållt på en massa idag, spelar little big planet jag A och L. M tittar på. Sedan har jag och L gjort pepparkakor, så småningom ska vi sätta ihop huset. Sedan har jag gjort en mjukpepparkaka som nu är i ugnen. Då den är klar ska jag göra köttfärslimpa.

• Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3905
    Jo jag känner mig fortfarande hämsk att hur kunde jag tappa honom Gråter
    Tänk om han aldrig glömer detta.
    När jag läste på bloggen om hon som misstade sitt barn när hon var gravid då tänkte jag på JUST detta då jag tappade hono TÄNK om hade dött !!!!!
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3906
    Jo tack som bara den
    När jag tog fram babysittern så kollade han lite konstigt på den o vill inte sitta i den
    Så nu sitter han i Gå stolen.
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Vilda Tiger

Lina
    Japp! Det har du berättat redan! Dumma oss som inte kommenterade det1 Men va roligt! Så fina namn han kom på, Elliot! Sötnosen...

• Lina S

Nej det gör absolut inget, man kan inte kommentera allt hela tiden, det är ju omöjligt. Det gör jag ju inte själv heller. Men jag fick bara en känsla av att jag hade skrivit det en gång innan haha och då stämde det ju

• Vilda Tiger

Lina
    Va ska han köpa för alla pengarna då!? Eller stoppar han dem i spargrisen?

• Lina S

Haha nej det var ett presentkort på lantmännen! Det blir nog braständare så får vi köpa något annat till Elliot 

• Lina S

Det är nästan bara jag, lille, VT, missHellen och Amelie som lägger in bilder i bildtråden! Har jag missat någon? Vet att fler har lagt in någon enstaka gång dock..

Kan inte fler lägga in bilder det är ju så kul att se alla barnen och det blir inte att man går in i era gallerier för det hinner man liksom inte med. Lättare att bara titta i bildtråden. Ni som inte har plus kan bara lägga in en länk så klistrar jag in bilderna! Jag är jättedålig på att titta i bloggarna också, det blir ibland när ni skriver länken i tråden som man kikar in en snabb sväng!

Svar på tråden Augustibebisar 2008