• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Kvack

Ja det gäller att passa på. Snön håller på att försvinna härifrån också. Kanske kan vi åka i morgon med om den inte hinner smälta bort idag.

• Lana
    carina; TACK

mareld; hur gick det med ryggläget?

VT;fast du är en liten gottegris du åt ju massa gott i går men du är sååå duktig med att promenera mm så det gör INGET,och du är ju jätte vacker!
    hmm det med sova på dagen och natten har jag inte tänkt på,men om hon får sig en lur eller två på dagen så sover hon iofs bättre...och vi måste vara hemma en stund innan hon somnar,hon måste få varna ner,annars blir det JOBBIGT att få na att slappna av...(lik mor sin )

wiem; åh då går jag också in och kikar
  • Wiem

Lana: Klicka på galleri uppe bland flikarna, då kommer det fram ett par små bilder som "snurrar iväg åt höger" om man pekar på listen, där finns en bröllopsbild, klicka på den så kommer du in där.

• Vilda Tiger
    www.photprint.se

hemsidan där Wiems bröllopsbilder och numera tvååring som bebis finns.

Lana
    Gottegris!! Jag?? Nääää, du måste ha misstagit dig! Du, jag vet så väl att mellan äl och mensen så finns det INGET stopp i mig, jag kan äta huuur mkt som helst! Störigt.
  • Lana
    wiem; UNDERBART vackra bilder!

VT; JASSÅ har jag misstagit mig så??Förvånad jobigt värre men det gör inget,det är inget man akn styra över...
  • lille08

Oj oj vad trött jag är! William har döpts idag och vi har haft dopfika för ca 50 pers. Är helt slut nu!! Men annars var det en riktigt lyckad dag och William har varit på härligt humör i stort sett hela dagen. När han fick vatten på huvudet fyrade han av världens leende mot prästen!

• Lana

Ni som ger ersättning,hur ser bajset ut? Elly bajsade i dag,har inte bajsat på 6dar.det var "fast" grått typ..inte fast som vårat men som hmm ja fastare iaf...ska det vara så?

lille; duktig kille...roligt med dop och att det  blev lyckat..!

• Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3971
    Didos bajs var gröttig och gulbrun
    nu är det abra brun för maten han får
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Vilda Tiger

Lille
    Va roligt att det blev lyckat! GulleWilliam, han charmar väl alla.

Lana
    Du fattar att jag skämtar, va...? Jag är inte så mkt för godis och sånt, men BULLAR och BRÖD! Ojojoj... så visst är jag gottegris! Lyckelis bajs har varit allt från gult till jättegrönt, från fast till hårt. Hon har dock aldrig haft löst bajs.

Svar på tråden Augustibebisar 2008