• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Carinamamma84
    Svar på #390
    Ni vet ju att jag inte har samma pappa till ebba jag har ju sagt det till er men att min sambo är som pappa till ebba när hon föddes

Ja det kommer en som skriver i min gästbok att
    ''Du har en snäll ex som tar tillbaks dig efter du har varit otrogen!!!!!''
    Hmm jag förklar åt henne att vi hade uppehåll..
    Då skriver hon
    ''
    oki då är jag med....måste ha varit tufft att bli ett par igen med tanke på att du blivit med barn emellan?''

Skriver en sak till hon skrev vänta.
  • Carinamamma84
    Svar på #390
    Detta skrev hon nu åt mig

''
    hmm...du kanske ska ändra på din presentation då kanske?
    om nu din sambo är "pappa" till ebba så kanske du inte ska formulera det som om han inte är det....förstår du hur jag menar....eftersom det är så uppenbart att han inte är biologisk pappa enligt din presentation....''
  • Carinamamma84

Jävla F*a alltså vad är hennes jävla problem!!!!!!

Skrev åt henne att jag har ju sagt att han inte är pappa åt henne men att han har funits för henne vad är dit problem du behöver inte änns bry dig vad jag skriver i min pres!!!!!!!

• MissHellen

Carinamamma84: Äch, strunta i hon! Vad har hon med de o göra egentligen? INGENTING! Skit i hon bara.

• MissHellen
    Carinamamma84 skrev 2008-10-19 16:47:57 följande:
    Jävla F*a alltså vad är hennes jävla problem!!!!!!Skrev åt henne att jag har ju sagt att han inte är pappa åt henne men att han har funits för henne vad är dit problem du behöver inte änns bry dig vad jag skriver i min pres!!!!!!!
    PRECIS!
  • Hallonsocka

Carina: Hahahahaha! Alltså jag är lessen Carina, men jag tycker att det är många konstiga som kommer till din pres och promt ska kommentera det som du skrivit! Visst var det någon som började snacka om när Ebba föddes?
    Jösses att de bryr sig! Skit i dem!

• jeng

hej hej. tittar in en snabbis mitt i amningen!! jag har tapetserat ännu en vägg (bara en kvar) o satt en vägg panel!!! det börjar ta sig!! snart har vi kanske en ny fin tvättstuga oxå!!! ja då är det ju bara att ta tag i hallarna sen igen! hoppas att kortet kommer i veckan så vi kan handla det vi behöver!! (väntar ju på 20% rabatt på krauta!!)

jag har haft migränliknande huvudvärk i 3 dar nu... verkligen skoj...

• Vilda Tiger

LinaS
    Åhhh, jobbigt att känna så för sitt barn. Met jag är övertygad om att det händer alla förr eller senare. Hoppas att han lugnar ner sig snart, eller iaf klänger lite på sin pappa emellanåt med.

Mareld
    Nä, din stackare! Du med! Nu har vi väl snart gått varvet runt och varit förkylda allihopa, tror jag.

Jucea
    Och du har migrän... Nu är verkligen ALLA lite smått sjuka och krassa.

Jag mår skit med. Sockret hoppas högt upp och ner, jag är supertrött och vet inte hur jag ska parera. Måste äta massa trots att jag är jättemätt och sedan ligger jag högt och blir jättetorr i ögonen.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Carinamamma84

Vad är det som har hänt Zitrus låter inte roligt alls men alla vet utom typ jag Lessen
    Hänger likom ej med
    Låter inte kul alls vad det som har hänt henne Fy men finns det någon som kan förklara för mig vad det som har hänt henne??

Ja den dära tjejen som skrev om Mitt förhållande o ja pappa saken skrev till mig förut och sa att jag inte är en mamma för jag INTE har född Amadeus

• MissHellen

R är o kikar på en ny (ny o ny, från blocket ) nu

Svar på tråden Augustibebisar 2008