• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • lille08

m0e: Ah, ditt nya namn var bra mycket smidigare!

Oj vad din bebis sover! Ungefär som William då... han har sovit 8 resp 9 timmar i sträck på natten nu i dagarna... fast den senaste natten sov han lite sämre för han var rätt förkyld. I natt kommer inte JAG sova nåt vidare. Har svårt att slappna av när han är så krasslig som han blivit. Han hostade och kräktes upp massor av slem här innan han somnade. Täppt i näsan och nyser gör han också!

• Mareldsbarn

VT; Tänker på dig! Bökigt det där när sockret krånglar så Hoppas du får det på rätt nivå.

M0e; välkommen igen! coolt namnbyte! Lite enklare för oss

MissH; Vad gott att ni fann en så bra vagn och att den passar hemma numera!

Imorgonbitti kl 08 avgår tåget från gbg till sthlm och fem timmar senare kliver jag och Julia av för att möta upp Julias mormor! Ska bli såååå roligt men också spännande över hur Julia tar själva tågresan. Väskan är packad med en massa smått för att jag skall behålla sockernivån (ej diabetes men får lätt "sockerfall" ) och även fylld med diverse leksaker och filtar för att tiden på tåget skall bli så bra som möjligt för Julia.

Hör av mig imorn när vi har landat

KRAM!

• m0e

Lille och Mareld-

Lille- Ja om man bara hade vett om att gå och lägga sig i tid någon gång så att man fick sova lite längre!
    Usch då, så han är förkyld Då förstår jag att du sover dåligt. Tilia har klarat sig ifrån förkylningar än så länge men jag minns ju hur det var när Theo fick sin första förkylning. Jag sov nog inte en blund på de dygnen!

• lille08

m0e: Ja, av nån anledning så fastnar man ju här istället för att lägga sig tidigt. Men fy vad trött jag är nu... borde verkligen gå och lägga mig! Har varit ute och gått i flera timmar den här helgen och letat efter vår katt som har försvunnit (och som tyvärr fortfarande är borta).

• Kvack

VT: Du får gärna skicka länken till mig med.

mOe: fint namnbyte.

Zitrus: skönt att allt är bra med er.

Lille: hoppas ni hittar katten, är inte roligt när dom försvinner.

Carina: strunta i alla som kommenterar saker i din pres.

• Kvack

Någon som har plus får gärna lägga in ett kort på Ida i bildtråden.

• S u s s

Amelie - Vad är Voksi för åkpåse nu igen? Nån värsting? Ska köpa en snart med, men har inte bestämt mig för sort. Antagligen blir det en som hör till vagnen.

Idag är maken ledig och ska hitta på nåt själv med stortjejen, så kan jag och lilleman åka till stan en sväng kanske.
    Vad händer hos er?

• MissHellen

m0e: Okej Fast Elton har precis börjat sova bra på dagarna, bara en nån vecka sedan sov han bara i min famn.. Men nu sover han i vagnen ute på balkogen, varje dag i flera timmar
    I natt fick han för sej att han skulle vara klarvaken vid 2-3 i natt Han bara åt o åt o somna aldirg! Men tillslut så orka han väl inge mer, för när jag vakna nästa gång sov han
    Men annars har natten varit som vanligt, äter varannan timme Så jag kan ju inte säga att han sover lika bra på nättrena som dagarna..

haha, jag äter godis varje dag! Är sugen på allt onyttigt! :/

• lillastjärnan

Zitrus: vad är d som hänt??

Har inte haft tid att vara inne ngt, vet inte var tiden tagit vägen, har inte hänt m alls på vad som hänt här. Allt är bra här iaf, liten Isa äter och sover och är snäll . Fick hem svärfars hästar igår oxå, så nu har vi fyra st på gården - jättemysigt! De är som en riktig familj . Några sociala dagar har vi haft nu oxå, umgåtts massor m folk, så nu blir det lugnt ett par dgr... Orkar ine riktigt m att vara trevlig hur mkt som helst .
    Äntligen bokat tid för bb-foto oxå, tog bara ett par månader... Men nästa måndag så!
    Börjat motionera oxå! "Snabb-promenerar" och joggar varannan dag och kör lite situps osv varannan dag. Beach 2012 - here I come!!!! Äter nyttigt oxå, skippar sötsaker av alla slag. Fast på lördagar äter jag vad jag vill, skulle bli tokig annars... Får se om det går neråt på vågen ngt!

* Filippa 040820 // Isabelle 080822 *
  • Zitrus

Tack allesammans, det känns skönt nu när sambon har ledigvecka och vi är hemma tillsammans allesammans.

Ni är så goa.

Idag ska vi å kolla på en åkpåse till Grimm, någon som har någon att rekomendera?

Lillstjärnan: Jag har inboxat dig.

Svar på tråden Augustibebisar 2008